so., 21. říjen 2017 21:34

"Plň si své sny," vybízí DOLLER

Logo a slogan DOLLERu Logo a slogan DOLLERu Zdroj: www.doller.cz
"Všichni to známe. Bločky, diáře, kalendáře, papírky s poznámkama..." začíná propagační video čistokrevně českého diáře DOLLER, který má za úkol nejen pomoci s organizací času, sepisováním poznámek či se seberozvojem, ale i s motivací a dovedením každého uživatele přesně k cíli, jaký si vysnil. 

Tento zvláštní, nedatovaný diář mají na svědomí dva studenti - Jíří Doležal a Jan Emler, z jejichž jmen je vytvořený i název diáře. Svůj nápad zrealizovali na základně jasné filosofie - plnění si svých snů, a to krůček po krůčku. Myšlenka na diář vznikla ve Zlíně - tam, kde se kreativita potkává s technologiemi. Autoři DOLLERu považují za velmi důležité propagovat projekty jako je jejich diář, jelikož chtějí svému městu zvýšit prestiž a vynést ho na přední příčky českého designu.

DOLLER je nástrojem pro lidi, kteří od života něco chtějí

Samotnou myšlenku následoval také precizní minimalistický design. Tvrdé desky DOLLERu jsou potaženy černou italskou koženkou, na níž se nachází velice decentní dezén loga. Ten dodává už tak nevšednímu diáři punc luxusu. Novinkou je pastelově růžová barva, kterou si autoři nechali speciálně namíchat v tiskárně. Uvnitř tohoto nástroje seberozvoje pak čeká překvapení. Diář totiž není vůbec datovaný, nejsou zde dny ani měsíce. Důvod je jasný. "Buď pánem svého času," říkají autoři i diář samotný. Tento koncept byl i jednou z hlavních podmínek při vzniku diáře. Klasické diáře mohou člověka do jisté míry svazovat. Většinou si dává více než na splnění svého cíle záležet na tom, aby nepřetáhl do vedlejšího políčka nebo aby se mu nějaká poznámka nenatáhla přes dva řádky. Na kreslení si pak vezme papír... DOLLER ale tohle všechno dovoluje, on to dokonce vyžaduje, čemuž odpovídá i jeho tloušťka. Díky ní žádný jiný sešit není třeba.

Předobjednávání diářů je možné od 23. října na oficiálním e-shopu.

Oba autoři se ještě tento rok objeví v Olomouci. Na pátém ročníku UP Business Camp jim bude patřit celá přednáška, kde se o příběhu DOLLERu a jejich projektu #zijsvesny dozví účastníci vše potřebné a kromě toho také o strastech i radostech, které s sebou podnikání přináší. Akce se koná v sobotu 11. listopadu v prostorách Právnické fakulty na Třídě 17. listopadu. Registrovat se na tuto výjimečnou konferenci může každý.

Zobrazeno 2490 krát
Naposledy upraveno: út., 31. říjen 2017 14:44

Související články

Pro psaní komentářů se přihlaste