Zoo přišla o příjmy, proto vyzývá k adopci nebo sponzoringu

Ohodnoťte tento článek
(0 hlasů)
Tento víkend přivítala zoologická zahrada již druhé sloní mládě
Tento víkend přivítala zoologická zahrada již druhé sloní mládě Zdroj: Miroslav Bobek/ www.zoopraha.cz
Praha - Pražská zoo kvůli omezením v souvislosti s výskytem epidemie covid-19 na území ČR, zaznamenala ztráty v příjmech ze vstupného, parkovného, prodeje suvenýrů a podobně. Momentálně sice zoo znovu otevřela své brány, avšak stále vítá potřebné dárce.

Zoologická zahrada přišla o zhruba 20 milionů korun a na množící se dotazy, jak pomoci, vybízí zejména ke sponzoringu či adopci. Potenciální zájemci mohou navíc nově sledovat dění v zahradě a životy nejrůznějších svěřenců na novém Youtube kanálu Krátce ze zoo. Ošetřovatelé seznamují diváky s krmením, pářením nebo například přepeřovaním rozličných druhů. „Nechceme tentokrát vypisovat sbírku, protože potřebných je mnoho," vysvětluje ředitel Zoo Praha Miroslav Bobek. „Samozřejmě ani nechceme odmítat nabízenou pomoc. Doporučujeme proto buď adoptovat nebo sponzorovat naše zvířata. Dokonce jsme připravili dva jejich zvláštní seznamy. Na prvním jsou ta, která naši chovatelé představují na Youtube kanále, na druhém pak mláďata narozená či vylíhnuvší se po uzavření zoo."

V případě adopcí, má každý druh stanovenou vlastní fixní částku, která se odvíjí od finanční náročnosti chovu daného zvířete. Například adopce slona činí ročně 60 000 korun a adopce lemura 6 000 korun. Co se týče sponzorských darů, lze přispět libovolnou částkou od sto korun. Nově můžou lidé také věnovat finanční obnos na webu Donio.cz některému z 15 mláďat, které přišly na svět v průběhu karantény a pomoct jim v tomto složitém období.

 

Adoptivní rodiče získají spoustu výhod

Milovníci zvířat můžou podpořit například mládě tapíra, dikobraza, klokana, slůně či lemuří dvojčata. „Nejoblíbenějšími zvířaty, která si lidé adoptují či sponzorují, jsou třeba gorily, sloni, šelmy, a největším hitem mezi zvířaty, která si lidé adoptují, jsou psouni," řekla Jana Myslivečková, tisková mluvčí Zoo hl.města Prahy. S adopcí přichází také spousta výhod, jako vstupenka na noční prohlídku nebo možnost stát se na jeden den chovatelem, navíc má sponzor po celý rok u expozice cedulku se jménem. 

„Úspěch videí na našem youtube kanálu Krátce ze zoo nás inspiroval k tomu, abychom vedle zpráv o zvířatech, která naši návštěvníci dobře znají z minulosti, přinášeli také podstatně více informací o mláďatech, jež se narodila či vylíhla v době uzavření zoo. Zájem o jejich adopci a sponzoring nás velice těší a je pro nás velkým povzbuzením. Moc děkujeme a vážíme si toho," dodáva Miroslav Bobek. Aktuálně přibylo již přes 200 adoptivních rodičů a přes 150 sponzorů. 

Více potřebných informací postuje Zoo Praha na své internetové stránce v sekci Jak pomoci

Naposledy upraveno:
Pro psaní komentářů se přihlašte

Poslední články

Visit the best review site bbetting.co.uk for Bet365 site.

Články podle data

« Září 2020 »
Po Út St Čt So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Jsme na Facebooku

O portálu

Zpravodajsko-publicistický portál Pres.UPmedia.cz je cvičným médiem, prostorem pro tvorbu studentů oboru Žurnalistika na Katedře mediálních a kulturálních studií a žurnalistiky Filozofické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci. Vznikl (ještě jako bezejmenný projekt) na konci roku 2007 s úkolem nabídnout studentům platformu pro veřejné publikování jejich žurnalistické... číst dál

2015 © Pres.UPmedia.cz - Katedra mediálních a kulturálních studií a žurnalistiky Filozofické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci | Joomla SEF URLs by Artio | webmaster: petben.cz

Přihlášení nebo Registrace