Fanoušci zpěvačky SZA se kromě koncertů v rámci jejího světového turné mohou těšit i na novinku z úplně jiného světa. Zpěvačka představila vlastní značku Not Beauty, která debutuje trojicí lesků na rty: Strawberry Jelly, In the Flesh a Quartz. Značka cílí na jednoduchost, funkčnost a nachází inspiraci v přírodě. Podle SZA vznikla z její vlastní potřeby produktu, který na rtech vydrží celý koncert.
Not Beauty je dostupná zatím výhradně v pop-up stáncích na koncertech jejího aktuálního turné, online ani v kamenných obchodech produkty neseženete. Tohle omezení prodeje značce dodává exkluzivitu.
K trendu vlastních kosmetických značek se zapojuje čím dál více celebrit. Vedle známých značek jako je Fenty Beauty od Rihanny, Rare Beauty od Seleny Gomez nebo aktuálně velmi populární Rhode od Hailey Bieber, působí Not Beauty zatím spíše jako osobní projekt s důrazem na přirozenost, autenticitu a citlivost. Zda se jedná o dlouhodobý projekt, nebo o exkluzivní doplněk k turné se dozvíme až časem.