Akce navazovala na loňský rok
Canapé by Soffa trvalo od 25. října do 8. listopadu a nabídnul návštěvníkům nejen velkou dávku umění a designu, ale i bohatý kulturní program. Čtrnáctidenní kulturní pop-up navazoval na úspěšnou instalaci, kterou magazín Soffa představil na loňském Designbloku. Hlavní myšlenkou tohoto projektu bylo propojit módní a designové značky v reálném interieru.
“Chceme návštěvníkovi umožnit, aby viděl produkty těch nejlepších značek a designérů zkombinované dohromady, uměl si tak představit jejich roli v interiéru a mohl si je osahat. Z loňské zkušenosti víme, že to funguje skvěle. Lidé mají o design a umění zájem, jenom se ho někdy zbytečně bojí, a takhle ho zažijí na vlastní kůži a všemi smysly. Pomůžeme jejich představivosti,” uvedla šéfredaktorka a zakladatelka Soffa Adéla Lipár Kudrnová.
Zajímavý program
V nově postavené budově od architekta Bofilla vznikl dvoupatrový ukázkový apartmán s terasou, zařízený předními designovými značkami. V přízemí historické budovy bývalé školy se na dva týdny usídlila Hauch Gallery, která obohatila program festivalu dvěma samotnými výstavami The Flowers a Mr. Pokerman. Czech Republic Sotheby’s Int. Realty připravilo v areálu vlastní výstavu. Jednalo se o průřez toho nejlepšího z československé architektury za posledních sto let.
V dalších částech a patrech bylo například knihkupectví Book Therapy a další prodejní stánky menších značek. Canappé nabídlo také bohatý doprovodný program. V prostorách bistra se konaly snídaně s předními českými designéry, diskuze s osobnostmi a workshopy. Za zmínku stojí například diskuze s módní návrhářkou Zuzanou Kubíčkovou, jejíž dokonalé modely si mohli návštěvníci prohlédnou ve VIP Apartmá. Dále například výstava komiksových plakátů Jaroslava Foglara Rychlé šípy. Posledním bodem programu byla velice obohacující přednáška a diskuze o módním PR a marketingu s Pavlínou Louženskou, zakladatelkou skupiny #HolkyzMarketingu a jejími hosty.
Dvouměsíčník Soffa
Soffa je lifestylový dvouměsíčník, který hledá krásné věci v běžném životě, nabízí inspiraci a vytváří prostor pro objevování toho nejlepšího ze světa současného designu a umění. Každé číslo magazínu je tematicky zaměřené a přináší originální obsah založený na autorských textech a kvalitních fotografiích. Vychází ve dvou jazycích, a to v angličtině a češtině.