Thor: Ragnarok válcuje kina

Ohodnoťte tento článek
(0 hlasů)
Thor: Ragnarok
Thor: Ragnarok Zdroj: Marvel Studios
Hollywood - Čerstvý přírůstek do Marvel Cinematic Universe (MCU) zatím boduje na poli financí i kritiky. Nové dobrodružství Boha hromu láká diváky z celého světa a pro studio je zlatým dolem. Kromě toho sklízí nadšené kritiky a ohlasy.

Thor: Ragnarok rozšiřuje repertoár superhrdinských snímků ze světa Marvel komiksů. Ohromná reklamní kampaň a spousta trailerů, sneak peaků a TV spotů vzbudily zájem diváků a kasičky v kinech se plní. K pondělí 6. listopadu film vydělal 427 miliónů dolarů. V rámci domácího amerického trhu se jedná o částku 121 miliónů dolarů a celosvětový trh zaznamenal zbylých 306 miliónů. I přes očekávaný odliv diváků v příštích týdnech se čekají tržby alespoň kolem 800 miliónů a snaha vyrovnat se snímkům Strážci galaxie 2 a Spiderman: Homecoming. 

Kromě toho snímek také sklízí nadšené ohlasy a recenze. Na webu Rotten Tomatoes si film drží hodnocení 93 procent a dostává se na první místo v rámci filmů z MCU. Druhé místo patří oblíbenému filmu Avengers z roku 2012 s 92 procenty a třetí příčku okupuje první díl Strážců galaxie s 91 procenty. 

Masivní úspěch filmu můžeme připisovat režisérovi Taiku Waititimu, který po spíše dramatickém tónu prvních dvou dílů vsadil na osvědčený koncept komediálnosti právě zmíněných Strážců galaxie. Filmu pak dodal originální retro styl a vytvořil prvotřídní akční komedii. Thor: Ragnarok si svoji českou premiéru odbyl 26. října a stále je dostupný v kinech. 

Naposledy upraveno:
Pro psaní komentářů se přihlašte

Poslední články

Visit the best review site bbetting.co.uk for Bet365 site.

Články podle data

« Listopad 2019 »
Po Út St Čt So Ne
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Jsme na Facebooku

O portálu

Zpravodajsko-publicistický portál Pres.UPmedia.cz je cvičným médiem, prostorem pro tvorbu studentů oboru Žurnalistika na Katedře mediálních a kulturálních studií a žurnalistiky Filozofické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci. Vznikl (ještě jako bezejmenný projekt) na konci roku 2007 s úkolem nabídnout studentům platformu pro veřejné publikování jejich žurnalistické... číst dál

2015 © Pres.UPmedia.cz - Katedra mediálních a kulturálních studií a žurnalistiky Filozofické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci | Joomla SEF URLs by Artio | webmaster: petben.cz

Přihlášení nebo Registrace