Filip Titlbach

Filip Titlbach

„Dobrý den, čtyři ty zapečené rohlíky se slaninou a sýrem“ – „A nedáme k tomu ještě pátý rohlíček se šunkou?“ – „Ale tak mi ho tam přidejte taky,“ usmívá se zákaznice. Osamělý stánek s pečivem na velké ploše autobusového nádraží rozhodně prázdnotou nezeje. Důvodem je paradoxně nový obchodní dům. Kvůli Šantovce prý v centru krachují zavedené obchody. Tak proč ne malý stánek s pečivem?
so., 10. květen 2014 12:35

Zmařená kandidatura

Když se jmenujete Jana Bobošíková nebo Klára Samková, nemáte to v životě příliš jednoduché. Jakmile se objeví volné křeslo, rozzáří se vám oči a chytne vás obsesivní touha zmocnit se jej. Pokud nemáte sebemenší šanci na úspěch (což většinou nemáte, ale zásadně si to nepřipouštíte), chcete alespoň zažít proces kandidatury.
Energický americký zpěvák Andy Bothwell alias Astronautalis, který v loňském roce zahajoval své turné na festivalu AFO, se opět vrací do Olomouce. Vystoupí v klubu Jazz Tibet v pondělí 19. května od 19 hodin. V rámci evropského turné navštíví i řadu dalších českých měst, například Ústí nad Labem nebo Plzeň.
Bulvár je byznys, který se často přibližuje k mezím zákona, v některých případech rezignuje na slušnost a férové jednání, je svým způsobem nekompromisní. To je obecně známý fakt. Stejně tak víme, že Iveta Bartošová byla jeho primárním zájmem, výdělkem. Vyjmeme-li ze žurnalistických žánrů nekrolog, čisté zpravodajství, vzpomínku, či rozhovory s pozůstalými (což už může zavánět nelidskostí), zbyde nám hnůj. Přikládám žebříček sedmi (podle mého názoru) nehumánních výstupů českých médií – a teď se omlouvám za bulvární výraz – ze kterých mrazí.
Pop-rocková kapela OneRepublic se vrací se po letech vrací do České republiky, tentokrát se představí se svým třetím studiovým albem Native. Hudebníci vystoupí v Praze v neděli 16. února 2014 od 20 hodin. Podle pořadatelů by měli představit jak aktuální desku, tak také jejich největší hity.
út., 21. leden 2014 00:54

Nechtěný virál

Za poslední rok se na internetu vyrojilo množství větší než obvyklé (diplomaticky řečeno) propagačních klipů českých univerzit. Každá chce vypadat seriozně a výjimečně, jedna staví jako primární hodnotu pro kvalitní studium velký počet uchazečů, druhá zase dlouhodobou historii učení a třetí vsází na atraktivní město. To je pořádku. Stejně tak pochopitelná je snaha přizpůsobit se aktuálním trendům a vytvořit video neotřelé a nejlépe zábavné, aby se sítí šířilo jako virál.
Nebudu se tentokrát držet pravidel žurnalistický žánrů, zejména pak pasáže o tom, jak psát recenzi. Netradičně nezačnu shrnutím děje a ani se nepokusím o jiný alternativní úvod. Budu si dělat, co chci. Stejně jako Lars von Trier ve svých filmech.