24 týdnů mělo premiéru na Berlinále tohoto roku a 12. října se objevilo na některých plátnech kin v České republice. Film se postupně dostává do kinosálů stále více našich měst, a tím i do povědomí českého publika.
Německý snímek pojednává o potratech v pokročilém těhotenství. Televizní komička Astrid, matka devítiletého děvčete, je těhotná se svým empatickým přítelem. Dozvídá se však, že nenarozené dítě bude trpět Downovým syndromem a vážnou srdeční vadou. Hrůzná zpráva vrhá Astrid do zoufalství bezmocné matky. Na jejích bedrech leží těžká volba, zda dá špatnou nebo žádnou budoucnost svému dítěti. Milujícímu člověku se hroutí svět. Vždyť už v sobě ten život cítí, jak může nějak rozhodnout? Na aktuální společenské téma nahlíží očima ženy a boří argumenty stojící mimo ni.
Dosavadní kritiky opěvují výkon Julie Jentsch v roli Astrid, nezapomínají však vyznamenat také emotivnost a komplexní zásadnost snímku jak pro filmovou scénu, tak společenské chápání tohoto problému. Anne Zohra Berrached zasahuje realistickým zachycením okamžiku, tedy téměř dokumentárním ztvárněním. Nenásilný humor a přirozenost herců podtrhuje zachycení skutečnosti, zintenzivňují dojemnost tématu. Rozhodně nenechá diváka chladným. Upozorňuje na různé problémy, které může přinést období 24 týdnů.