Finská skupina Apocalyptica v sobotu rozehřála české, nejen metalové fanoušky. Její téměř dvouhodinové vystoupení bylo nabité emocemi a především energickou hudbou. Díky specifickému stylu hraní se v Praze setkalo velice široké spektrum hudebně zaměřených lidí.
Večer zahájila kolem osmé hodiny australská kapela Tracer, která bude Apocalypticu doprovázet i po celý zbytek turné. Tracer zahráli v třičlenném složení kytara, baskytara, bubny. I přes jejich obrovskou snahu a živé, chytlavé písně ale nedokázali posluchače úplně rozhýbat. O hodinu později přišly na scénu hlavní hvězdy večera, jejichž tři cella a bicí u některých skladeb doplnil zpěv Frankyho Pereze, který se na vzniku nového alba také podílel.
Apocalyptica opět předvedla neuvěřitelnou techniku a schopnosti virtuosů. V nesmírném tempu dokázala přímo vysekávat milióny tónů nebo hrát s naprostou intonací ve výškách, které by dost možná působily obtíže i houslistům. Diváky však nejvíce zaskočilo a získalo, když v závěrečné části koncertu náhle zaznělo i velice citlivé a něžné provedení písně Kde domov můj. Kromě státní hymny předvedla kapela především mnohé ze své vlastní tvorby, od skladeb z nového alba po starší pecky jako Master of Puppets od Metallicy.