„Citáty, které přidávám k fotografiím, jsou buď poznatky z mého dne či převzaté výroky úspěšných podnikatelů.“ Vysvětluje Martin. Jeho cíl je snadný. Motivuje mladé lidi, aby se nebáli stanovit si vysoké cíle, šli za nimi a dosáhli jich.
Martin se začal vzdělávat v Multi level marketingu již ve svých 14 letech, poté se pustil do hudební produkce a tak to pokračovalo až do současnosti. Nyní se věnuje hned několika oborům jako pánská móda, marketing a hledání alternativních investic.
Sám ale tvrdí, že hlavní myšlenkou Eminence není motivovat mladé lidi k podnikání, jako spíše k rozhodnutí. To jakým stylem pak lidi svého cíle dosáhnout je už čistě na nich.
„Přesto je pro mě zajímavější cesta podnikání, protože poznávat vrstevníky, kteří mají podobné zájmy a stanovený směr, může být do budoucna vždy přínosné,“ dodává Kabíček.
Grey Eminence se podařilo vytvořit na internetu celou komunitu lidí se společnými zájmy a právě proto by autoři stránky v budoucnu rádi uspořádali setkání členů Grey Eminence komunity. Mezi plány Eminence patří i přidání ženského prvku na stránku, tedy ženské editorky, aby si i ženy našly na stránce to své.
„Snažím se přidávat něco pro každého, ale například ženské módě zas až tolik nerozumím,“ přiznává Martin.
Ano, i móda je na Grey Eminence velké téma. Mimo sledování inspirativních fotek se čtenáři mohou čas od času zapojit do soutěží a vyhrát zajímavé ceny jako například na zakázku ušitého motýlka, slevy na košile na míru a další.
Mimo to je stránka plná příspěvků od samotných fanoušků. Ti se vzájemně podporují a motivují, což jen upevňuje tvrzení, že si Grey Eminence vytvořila pevnou komunitu mladých lidí s podobnými zájmy.
„Stránku Grey Eminence jsem začala sledovat, protože mě zaujaly jejich příspěvky, které lidi díky motivují jak samotnými citáty, tak i obrázky, které představují luxusní životní styl a tím člověka povzbuzují k vybudování vlastního impéria,“ prozradila jedna z fanynek stránky.