Miliardy dolarů dosáhl snímek za pouhých dvanáct dní, čímž odsunul na druhé místo další filmový hit letošního roku Jurský svět, kterému se podařilo pokořit hranici za třináct dní. Finanční úspěch Star Wars je o to větší, protože dokázal překonat hranici i přes to, že se film ještě nepromítal v Číně. Snímek se zde do kin uvede až 9. ledna. Právě v nejlidnatější zemi světa se podle odborníků dají očekávat další masivní výdělky. Tato asijská země má totiž druhý největší trh pro filmovou tvorbu na světě. Pokud se má sedmý díl zařadit mezi rekordmany, musí v Číně jednoznačně uspět.
Kromě obrovské základny skalních fanoušků série přispěla k velké návštěvnosti také skutečnost, že tvůrci dopředu nechtěli vyzradit žádné detaily o ději nového příběhu. Stejně tak novináři měli v recenzích zakázáno jakékoli "spoilery".
První víkend je v amerických kinech pro blockbuster zásadní. Právě podle něj studia určují, zda stvořily z finančního hlediska úspěšné dílo. V případě Star Wars nebyly od začátku žádné pochybnosti. Film už první den vydělal 120,5 milionu dolarů, a padl tak startovní rekord. Za první tři dny se pak částka vyšplhala na 238 milionů dolarů, v pomyslném závodu tedy získal denní i víkendové prvenství. Proto se dá očekávat, že se poslední díl ságy zařadí mezi nevýdělečnější filmy všech dob po boku Avatara (2,8 miliardy) a Titaniku (2,2 miliardy).
Aby byl výčet čísel kompletní, je třeba zmínit cenu výroby sedmého dílu, která činila zhruba 200 milionů dolarů. Práva na produkci filmů o hvězdných válkách získal gigant Walt Disney v roce 2012 díky koupi produkční společnosti Lucasfilm za čtyři miliardy dolarů.