Ihned po startu Vettel, který startoval z druhého místa, udržel Rosberga za sebou a zůstal na druhém místě. Mezitím na konci pole kolidovali Pastor Maldonado a Kimi Räikkönen. Oba si prorazili pneumatiku a museli do boxů. Pro Maldonada závod skončil, Räikkönen mohl pokračovat dále. Do boxů též musel Felipe Nasr, protože si poškodil přední přítlačné křídlo. Jezdec Marcus Ericsson ze Saubru se v první zatáčce roztočil a musel odstoupit.
Kvůli jeho chybě vyjel na trať Safety Car. V reakci na něj zajela většina jezdců do boxů, kromě Sebastiana Vettela, který skvěle šetřil pneumatiky a do boxů zajel jen dvakrát namísto obou vozů Mercedesu, ty musely třikrát.
Během celého závodu si Vettel a Hamilton prohazovali první pozici, ale deset kol před cílem již bylo jasné, že Hamilton nemá šanci Vettela dojet. Rosberg se většinu závodu držel na třetím místě, na němž i dojel do cíle.
Na čtvrtém místě nakonec překvapivě skončil Fin Kimi Räikkönen. Po velice nepovedené kvalifikaci a propíchnuté pneumatice ve druhém kole závodu prodral až na bramborovou pozici.
Na páté a šesté pozici se umístili jezdci týmu Williams, závod jeli víceméně osamoceně. Několik kol před koncem se po dramatickém souboji dostal před svého kolegu Valtteri Bottas. Za Williamsem se umístily vozy Toro Rosso. Navíc dojely do cíle před svým řídícím týmem Red Bull, což se naposledy podařilo v roce 2009 při závodě v Austrálii.
Během závodu odstoupily oba vozy týmu McLaren-Honda. První zůstal v boxech Alonso a to kvůli problému s turbem. Ke konci i Jenson Button, jemu pro změnu selhalo chlazení ERS.
Výborného výsledku dosáhl tým Manor (Marussia), který se neúčastnil testování v Jerezu, ani v Barceloně, dokonce neodjel ani závod v Austrálii. V Malajsii se jim i přes tyto potíže povedl famózní výkon, když jezdec Robert Merhi dojel až do cíle. Will Stevens ani nenastoupil kvůli problémům s palivovým systémem.
foto: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/70/Sebastian_Vettel-Ferrari_2015_(3).JPG