Reklama z produkce agentury Leo Burnett Taiwan se během posledních dnů stala hitem internetu. Mcdonalad´s poukazuje na to, jak může být někdy rozhovor nad šálkem kávy složitý a těžký. Právě k těmto případům vyhradili na papírový kelímek prostor ve tvaru komiksové bubliny, kam lze napsat vzkaz.
„Snažíme se, aby lidé více mluvili, více chápali a milovali. Dalším našim cílem je ukázat lidem, že káva může být i něco víc, než jen to, co je dokáže po ránu probudit,“ říká Murphy Chou, šéf kreativní agentury Leo Burnett Taiwan.
Právě fakt, že si Leo Burnett Taiwan vybralo jako hlavní téma reklamy problém homosexuality, rozdělil taiwanskou komunitu na dva tábory. Odpůrci v čele s uskupením za ochranu rodiny (Alliance of Taiwan Religious Groups for the Protection of Family Chang Shou-yi), vyzvalo rodiče, aby Mcdonalds bojkotovali. Šéf organizace dokonce v oficiálním prohlášení tvrdí, se „cítí poškozený, i když si představí, že by použil v McDonald´s toaletu.“
Video, které nese podtitul „Přijetí“ se tak na Taiwanu dostalo na tenkou hranici. Na negativní ohlas reagoval Chou slovy: „Nemyslím si, že by negativní ohlasy byly něco špatného. Naopak. Kritika je v pořádku. Donutí lidé nad tímto tématem diskutovat.“