Duhové barvy byly v uplynulých dvou kolech zkrátka všude. Hráči měli k dispozici duhové tkaničky nebo duhové kapitánské pásky. Fanoušci v Brightonu a Watfordu dali najevo svou podporu obrovským choreem s duhovým motivem. Hlasatelé v Liverpoolu a na Chelsea dali najevo svou podporu před zápasem. Duha ovšem nebyla jen na hřišti. Klubová loga se na sociálních sítích objevila na duhovém podkladu.
„Podpora všech klubů Premier League pro nás hodně znamená. Je to velký krok nejen pro naši komunitu," řekl jeden z hlavních tvůrců kampaně Robbie de Santos působící v britské lidskoprávní organizaci Stonewall.
Premier League se touto kampaní přidala do „Team Pride", kde již figurují i další společnosti. Mezi nejznámější patří například Coca Cola, Adidas nebo Aon. Spolupráce mezi Stonewall a Premier League je naplánovaná na tři roky. „Naše dlouhodobá spolupráce zviditelní nejen boj za práva LGBT komunity, ale také práci s fanoušky na stadionech i mimo ně," pokračoval de Santos. V rámci kampaně proběhnou také krátké reklamní spoty s hlavními tvářemi soutěže.
„Naše spolupráce je jasným vyjádřením našeho postoje k LGBT právům," řekl výkonný ředitel Premier League Richard Masters.