Jméno sedmatřicetiletého designéra bylo v posledních týdnech velmi často spojováno se značkou Louis Vuitton, proto jeho jmenování není žádné překvapení. Abloh převzal pozici po Kimu Jonesovi, který značku opustil v lednu tohoto roku a zamířil ke konkurenčnímu Dioru.
“Je pro mě potěšení být šéfem pánského oddělení ve značce Louis Vuitton. Historie a kreativita jsou klíčové znaky značky. Já se budu snažit zachovat jejich odkaz v moderní formě,” řekl ihned po svém zvolení. Dodal, že kvůli nové práci plánuje přestěhování do centra Louis Vuitton – Paříže spolu s celou rodinou.
Značka Off White nebude na druhé koleji
Abloh se bude nadále věnovat své milánské značce Off-White, jenž se stala ikonickou ve světě streetwearu. “Značka je pro sedmnáctiletou verzi mě samotného, zatímco Vuitton je pro mé současné sedmatřicetileté já,” řekl pro NY Times.
Značka Off-White se stala symbolem spojování tzv. streetwearu (pouliční módy) a high fashion (vyšší módy), jenž je reprezentovaná značkami jako Gucci, Louis Vuitton, Dior, Givenchy, Rolex nebo Balenciaga. Právě spojení Virgila a pařížské značky ilustruje tento trend posledních let. “Virgil je neuvěřitelně dobrý ve vytváření mostů mezi klasikou a přítomným okamžikem,” řekl Michael Burke, výkonný ředitel Louis Vuitton.