Hvězda sociálních sítí a módní nadšenkyně Šárka Švastalová uspořádala 22. října v Olomouci svůj vůbec první event. Třiadvacetiletá Šárka je v současnosti jednou z nejvýraznějších osobností české influencerské scény a může se pochlubit 413,1 tisíci sledujícími na TikToku a 177 tisíci sledujícími na Instagramu. Osobitá trendsetterka na svých profilech sdílí především obsah týkající se módních trendů, ale také střípky ze svého osobního života. Její styl se vyznačuje prvky jako Y2K, „mom core“, ale i originálními kousky z druhé ruky.
Ještě před začátkem akce se před kavárnou SPOT COFFEE & BAR, kde se event konal, vytvořila fronta až za roh ulice. Během několika hodin se v podniku vystřídaly stovky fanoušků, kteří si mohli vybrat z opravdu pestré nabídky oblečení, bot, kabelek i brýlí od nejrůznějších značek. Šárka nenechala nic náhodě a přivezla si s sebou přibližně 300 kousků. „Vyklidila jsem asi půlku skříně,“ prozradila. Nejdražším kouskem byly džíny od luxusní švédské značky Acne Studios, které byly k dostání za 5000 Kč.
Cílem takzvaného „closet sale“ však nebyl jen samotný prodej, ale především osobní setkání se sledujícími. „Hlavní myšlenkou je právě setkání s fanoušky. Dorazilo jich spousta, a spousta ještě čeká venku. Je to super, mám radost,“ sdělila modelka Olomouckému deníku.

Julie Rajchmanová