Andrea Pitrunová, 22 let, Kelč, studentka
Ano, dárky nakupuji online, ale Českou poštou si nic posílat nenechávám. Obzvlášť přes Vánoce ne. Je tam dost velká pravděpodobnost, že se můj balík někde ztratí. Ohlasy z mého okolí také nejsou dobré, a proto pokud je to možné, využívám jiných doručovatelských společností.
Josef Masařík, 56 let, Skalička, řidič autobusu
Většinou přes internet nenakupuji. Když už potřebuji na poštu, chodím raději v nějakou méně frekventovanou hodinu. Hlavně dopoledne, nebo během obědové přestávky, kdy na pobočkách není tolik lidí.
Jan Hrtus, 30 let, Valašské Meziříčí, podnikatel
Na internetu nakupuje manželka, vždy si zásilky nechává posílat domů. Nesetkali jsme se s žádným problémem. Naše firma také využívá služeb České pošty při odesílání zboží. Zákazníci však s touto společností spokojení nebývají a prosí nás, abychom využili jiné přepravní společnosti. Zásilky pro naši firmu si ale necháváme posílat výhradně Českou poštou, vyhovuje nám jejich služba doručení nadrozměrných balíků. V předvánoční době můžou nastat nějaké problémy, ale to je naprosto pochopitelné.
Irena Staňková, 26 let, Němetice, na mateřské dovolené
Přes poštu objednávám věci jen zřídkakdy, vánoční dárky raději nakupuji v kamenných obchodech. Nedávno jsem si objednala osobní váhu a její dodání trvalo dost dlouho. Bylo to více než týden. Váha však došla v pořádku a nepoškozená. Kromě delší doby dodání s poštou nebyl žádný problém.
Michal Heger, 31 let, Olomouc, rozpočtář
Vánoční dárky nakupuji pouze na internetu. Zboží je na internetu levnější a zásilky si můžu vyzvednout na kterékoli poště chci. Konkurenční společnosti mi nevyhovují, protože musím být v době dodání doma. Nemají úložní místa. Na České poště mi to může vyzvednout i manželka, která je na mateřské dovolené.