Když odešel v roce 1995 dostudovat do Berlína, jistě netušil, že za 25 let bude provozovat vlastní oční kliniku a že bude prodávat svoje výrobky do několika velkých leteckých společností, jakými jsou třeba Lufthansa, Condor, SwissAir nebo v budoucnu Aeroflot. K tomu nyní dojednává dovoz i do Čínské lidové republiky.
Za úspěchem stojí dobrý nápad, píle a správná podnikatelská intuice. Fraňo, specialista na kontaktní čočky, začal vymýšlet, jak nahradit hyaluron z hřebínků kuřat. „Nepoužil jsem hyaluron, který se vyrábí z hřebínku kuřat a obsahuje živočišné bílkoviny, které můžou být silným alergenem. Místo toho máme syntetický hyaluron, který se nejvíc podobá přirozenému slznému filmu,“ popsal pro Forbes Fraňo. Umělá verze je tak kompletně hypoalergenní, a navíc déle vydrží v očích a lépe je zvlhčuje.
Nové kapky zkoumal Fraňo ve své klinice několik let. „Klinika mi šlape dobře a dovoluje mi to víc se soustředit na nové projekty. Zároveň jsem hledal díru na trhu,“ vysvětlil pro Forbes Fraňo, který měl vytipované některé látky a k tomu pečlivě naslouchal přání pacientů a vyladil tak současnou recepturu. Když připravil definitivní verzi, napsal dopis Lufthanse, připojil vzorek a spolupráce byla na světě. Další společnosti už o jeho výrobky zažádaly samy od sebe.
Přitom začátek podnikání ihned po dokončení studií nebyl vůbec jednoduchý. Fraňo si však založil kliniku, kde chtěl zkoumat multifokální kontaktní čočky. V kombinaci se zkouškou z problematiky oční sítnice a sucha v očích to lékaři dalo jedinečnou příležitost k výzkumu nových technologií, které vedly až k dnešnímu produktu a s ním spojenému úspěchu.