čt., 26. leden 2017 21:04

Progresivní Tatra má nového generálního ředitele

Logo Tatry Logo Tatry Zdroj: tatra.cz
K 1. 2. 2017 usedne na pomyslný trůn kopřivnické automobilky Radek Strouhal. Po více než třech letech vedení finančního úseku TATRA TRUCKS tak nastoupí Strouhal do pozice generálního ředitele. Informaci zveřejnila Tatra ve čtvrtek 26. ledna na svých internetových stránkách.

Světoznámá automobilka roku 2013 připadla do vlastnictví akciové společnosti TATRA TRUCKS. Téhož roku nastoupil do firmy i Strouhal, který se ve svém životopise mohl tehdy pochlubit například umístěním v nejlepší desítce finančních ředitelů v České republice pro rok 2011. Získal pozici v týmu, který měl na starost vlastnické převzetí automobilky a pomáhal ji opět se postavit na nohy. „Radek je součástí manažerského týmu Tatry již od vstupu dosavadních vlastníků. Hrál klíčovou roli při záchraně podniku po stránce řízení financí a vyjednávání s bankami a dalšími finančními partnery. Obě tyto role zvládnul a stále zvládá vynikajícím způsobem,“ nešetří chválou Petr Rusek, předseda představenstva TATRA TRUCKS.

Loni Tatra zaznamenala obrovský krok vpřed, když výroba meziročně vzrostla o více než padesát procent. Za to může například i číslo 1326, tedy počet vyrobených vozidel. Pomyslnou fajfku si tak může zapsat i Martin Bednarz, bývalý generální ředitel, který měl za dobu svého působení navýšit výrobu z cca devíti set vozidel na třináct set, a svou práci tak odvedl na výbornou.

Nový generální ředitel vstupuje do svého funkčního období, kdy vedení v Tatře bude klást důraz na optimalizaci nákladů a zvyšování produktivity práce. „Proto do pozice generálního ředitele nastupuje Radek Strouhal, který realizaci těchto priorit do značné míry řešil a zastřešoval již v dosavadní funkci,“ vysvětluje Rusek.

Firma je v rozkvětu, produkce vozů roste, úspěch do Kopřivnice přichází jak ze závodních tratí, tak z válečných zón. Daří se těšit i fanoušky a návštěvníky Technického muzea v Kopřivnici. Automobilka totiž na podzim loňského roku udělala „obchod století“. Výměnou za novou Tatrovku s označením Phoenix se totiž po třiceti letech dostal zpět na polygon vůbec první dakarský závodní speciál, Tatra T815 6x6 VE. Tatrováci, jak se zaměstnancům přezdívá, odváděni slušnou práci, a té si je vědom i nový generální ředitel. „Velký důraz budu klást na personální práci a pozitivní motivaci zaměstnanců nejen ve výrobě, ale i v obchodě a dalších úsecích,“ sdělil kolegům Strouhal.

Zobrazeno 2392 krát
Naposledy upraveno: po., 30. leden 2017 00:17
Pro psaní komentářů se přihlaste