Dvouhodinový program plný zážitků z nejnáročnější závodní soutěže světa odstartoval krátký videosestřih zachycující několikaměsíční přípravy, testovací jízdy na jiných soutěžích, nechyběly ani záběry ze samotných etap Rallye Dakar. Ta se letos poprvé konala v Saudské Arábii, a přestože jsou závodníci zvyklí na pohyb po vyprahlé pustině, jiné místo přineslo výrazné změny. Rozdílná krajina, pokles teplot oproti minulým ročníkům nebo i maličkosti jako hrubost písku hrají velkou roli v chování auta či samotných jezdců.
Talk-show, jak posádka závodního kamionu své povídání nazvala, navázala bezprostředně na záběry z cíle poslední etapy. Slova se ujali tři členové týmu. Mechanik David Pabiška, který dokázal popsat probděné noci strávené nad opravami auta v servisním zázemí, navigátor František Tomášek, bez něhož by se tým daleko nedostal, a pilot Martin Macík, zodpovědný za spolehlivé vedení závodního speciálu po trati, bavili plný sál diváků několik desítek minut svými příhodami a úsměvnými historkami z dění Dakaru. Složení vystupujících se v jednotlivých městech obměňovalo, proto každá talk-show byla jedinečná a originální.
Fanoušci Dakaru dostali prostor i na pokládání dotazů. Některé zajímalo financování závodu, jiné spánkový deficit nebo vypořádávání se s nutnými lidskými potřebami uprostřed pouště. „Použili jste někdy stěrače?,“ nedalo spát asi pětiletému návštěvníkovi akce, který svým dotazem pobavil většinu přítomných. Po skončení mohli příznivci týmu Big Shock Racing získat podpis jezdců, případně se s nimi vyfotografovat.
Macík s posádkou dokončili nejslavnější rallye světa na celkovém pátém místě. Jednadvacetičlenný tým pohybující se okolo žlutočerného speciálu značky Iveco nyní může uzavřít kapitolu letošního Dakaru a začít se připravovat na ten příští. Startuje se začátkem roku 2021 v nejbohatším městě Blízkého východu, saudskoarabské Džiddě.