Především nabídka občerstvení je tím, co redaktoři americké televizní stanice ocenili nejvíce. Nadšení byli z opékaného masa, grilovaných klobás, svařeného vína a samozřejmě i z českého piva. Dále si pochvalovali krátkou vzdálenost tržišť od sebe, která je pro turisty velice výhodná, v neposlední řadě pak otevírací dobu. Pražské trhy jsou totiž otevřeny v době adventu denně, včetně 24. prosince.
Dobré umístění v žebříčku by mohlo napomoci k vyšší návštěvnosti vánoční Prahy zahraničními turisty. „Kulisa historických budov spolu s lákavými vůněmi dokáže vykouzlit příjemné pocity, které turisté prožívají, když setmělou Prahou procházejí. Na špičce žebříčku jsme již několik let, a protože hodnocení vychází zejména z ohlasů na sociálních sítích, je možné jim věřit. Určitě nám to dělá dobrou reklamu a rádi ji využíváme v další propagaci města,“ sdělila webovému portálu iDNES.cz Nora Dolanská, ředitelka Prague City Tourism.
Také anglický web telegraph.co.uk zmiňuje vánoční Prahu v jednom ze svých článků. Jeho redaktoři kromě dobrého jídla doporučují čtenářům také návštěvu adventních koncertů v některém z mnoha kostelů. Loňskou internetovou anketu amerického listu USA today trhy našeho hlavního města dokonce vyhrály.