České fanynky tištěného měsíčníku Vogue se mají na co těšit. Časopis již téměř 125 let udává nejnovější trendy v oblasti módy, životního stylu, designu či kultury a umění. V roce 2006 byl literární kritičkou Carolinou Weber nazván nejvlivnějším módním časopisem na světě. Vogue v dnešní době vychází ve dvaceti třech zemích po celém světě. Po letech čekání se toho vlastního konečně dočkají i české a slovenské čtenářky. Magazín bude vycházet v českém jazyce, dostupný bude také na pultech Slovenské republiky.
Na český mediální trh Vogue vstoupí v licenci se společností Condé Nast International. Přivést ho má společnost V24 Media, v níž figurují jména jako Michaela Seewald a Fabrice Biundo, který kromě jiného působí v tuzemské edici časopisu Elle. Společně s tištěným vydáním, ze kterého se očekávají nejvyšší příjmy, se spustí digitální forma magazínu. Pořádat se také budou módní události, ve kterých se bude český Vogue angažovat.
Česká republika není první zemí ve střední a východní Evropě, které americký vydavatel uvolnil svou licenci. Tou první je Polsko, ve kterém první číslo vyjde již v březnu. ,,Mou vizí pro Vogue Česko a Slovensko je poskytnout platformu pro lokální módní návrháře a umělce, aby mohli prezentovat svůj unikátní styl a přístup, jako odraz české a slovenské kultury," řekla Bussines of Fashion ředitelka V24 Media, Michaela Seewald.
Vogue, jako módní guru v médiálním odvětví, bude mít v České republice jako i jinde na světě spoustu konkurentů. Mezi nejvýznamější patří například časopis Elle - vycházející v Česku od roku 1994. O dva roky později přišel magazín Harper's Bazaar, nutno zmínit i známý Cosmopolitan, či Marie Claire.