Platforma Spotify přichystala pro své uživatele každoroční Spotify Wrapped, což je kampaň, kterou společnost vydává již od roku 2016. Jedná se statistiky na základě historie poslechů za období od ledna do října aktuálního roku. Každý, kdo aktivně používá Spotify, dostane souhrn, kde může zjistit informace o svých nejposlouchanějších skladbách, nejoblíbenějších umělcích či podcastech. Letošní Spotify Wrapped vyšlo již 30. listopadu, přestože v předchozích letech vycházelo začátkem prosince.
Ani společnost Netflix nezaostává s obdarováváním svých předplatitelů. Do nabídky pořadů nyní hojně přibývají filmy s vánoční tématikou. Nejčastěji se jedná o romantické komedie. Letošní nabídku odstartoval snímek s názvem Falling for Christmas, kde hlavní roli ztvárnila Lindsay Lohan. Zároveň zde nechybí ani vánoční filmové klasiky jako je Grinch či Polární expres. Zmíněné filmy jsou na této streamovací službě dostupné jak v originálním znění, tak s dabingem.