Dva elektromotory dosahují výkonu až 225 kW a maximální rychlost vozu se pohybuje okolo 180 km/h. Baterie vozu umožnuje dojezd až do 500 km a velikostně Vision E spadá mezi Karoq a Kodiaq. Délka je 4700 mm a šířka 1924 mm.
Při tvorbě designu vozu se výrobci nechali inspirovat tradičním uměním českých sklářů, takže vytvořili typické prvky, které připomínají skleněné krystaly a konturují části vozu. Chtěli tak poukázat na preciznost a jasnost, které výrobu doprovázely. Překvapivým detailem interiéru jsou čtyři samostatná sedadla a rozsáhlý prostor, kterému dala vzniknout absence středového tunelu a sloupku.
Vision E nezaostává ani co se vybavení palubní desky týče. Té figuruje centrální dotykový displej připojený na vysokorychlostní modul LTE. Umožňuje řidiči ovládání všech důležitých funkcí služby Škoda Connect pomocí hlasu či gesty. V systému je rovněž zabudovaný Driver Alert, který řidiče upozorňuje na příznaky únavy a v případě zdravotních problémů vůz zabrzdí. Cenově by se měl Vision E pohybovat okolo 750 tisíc korun, podobně jako dražší varianty Kodiaqu.
„Do roku 2022 budeme investovat celkem dvě miliardy eur do elektromobility a nových služeb souvisejících s mobilitou. V tom jsou zahrnuty investice do nových produktů, jakož i do výroby, nákupu, kvality a náběhů nových vozů. Jedná se o největší investiční program v historii značky Škoda,“ prohlásil Bernhard Maier, předseda představenstva firmy Škoda. Mladoboleslavská automobilka by chtěla v příštích sedmi letech dostat do prodeje rovnou šest elektromobilů, Vision E tedy nebude jediným překvapením z této řady.