Hitem číslo jedna jsou sociální sítě v čele s Facebookem. Není nic jednoduššího, než si zdarma založit fanouškovskou stránku a naráz tak komunikovat s uživateli internetu, od kterých je možné získat i zpětnou vazbu.
Velké firmy rozjely obří vánoční kampaně. S originalitou pozadu nezůstal Vodafone, který letos válcuje spotřebitele svými stromečky. Na tradici zase vsadila Coca-Cola, která oprášila tradiční kamion, přidala příběh a příjemnou hudbu. Do třetice nejvýraznějších kampaní se letos zapojil i T-Mobile v čele s Chuckem Norrisem.
Menší firmy sázejí většinou na kreativitu a originalitu. Jednou z nich je provozovatel internetového obchodu Ouha.cz, který se rozhodl udělat parodii na úspěšnou letošní vánoční reklamu. Ve své reklamě oblékl dva živé stromky v lese do šály a kulichu a namluvil k nim vtipné komentáře.
Zda firmy zvolily předvánoční reklamní kampaně úspěšně, se ukáže během následujících týdnů. Už teď je však jisté, že se spotřebitelé mohou těšit na tradiční povánoční výprodeje.