út., 14. prosinec 2010 22:46

Firmy lákají zákazníky na vánoční nákupy všemožnými způsoby

Tradiční žně v podobě velkého množství zákazníků a vysokých výdělků zažívají v předvánočním čase obchodníci. Ve stále rostoucí konkurenci je však těžké se prosadit, a proto se obchodníci snaží propagovat nejrůznějšími způsoby.

Hitem číslo jedna jsou sociální sítě v čele s Facebookem. Není nic jednoduššího, než si zdarma založit fanouškovskou stránku a naráz tak komunikovat s uživateli internetu, od kterých je možné získat i zpětnou vazbu.

Velké firmy rozjely obří vánoční kampaně. S originalitou pozadu nezůstal Vodafone, který letos válcuje spotřebitele svými stromečky. Na tradici zase vsadila Coca-Cola, která oprášila tradiční kamion, přidala příběh a příjemnou hudbu. Do třetice nejvýraznějších kampaní se letos zapojil i T-Mobile v čele s Chuckem Norrisem.

Menší firmy sázejí většinou na kreativitu a originalitu. Jednou z nich je provozovatel internetového obchodu Ouha.cz, který se rozhodl udělat parodii na úspěšnou letošní vánoční reklamu. Ve své reklamě oblékl dva živé stromky v lese do šály a kulichu a namluvil k nim vtipné komentáře.

Zda firmy zvolily předvánoční reklamní kampaně úspěšně, se ukáže během následujících týdnů. Už teď je však jisté, že se spotřebitelé mohou těšit na tradiční povánoční výprodeje.

Zobrazeno 3058 krát
Naposledy upraveno: út., 2. prosinec 2014 21:40
Pro psaní komentářů se přihlaste