Oliver Bearman (Haas)
Šampión italské a německé Formule 4, vítěz závodu F3 i F2 a momentálně jeden z největších talentů jezdecké akademie Ferrari. Plnohodnotnou sedačku má sice až na příští rok, ale může těžit ze zkušeností, které nasbíral již letos. Jeho debut v závodě F1 přišel na začátku letošní sezóny v Saudské Arábii. Musel totiž nahradit Carlose Sainze Jr., kterému byl diagnostikován zánět slepého střeva. Stal se třetím nejmladším debutujícím jezdcem v historii Formule 1 a nejmladším za Ferrari. Samotný závod pro něj skončil pozitivně. Dojel si pro sedmé místo, tím sobě i týmu získal 6 bodů, které můžou hrát důležitou roli v poháru konstruktérů. Ollie letos taky odjel celý závodní víkend v Ázerbájdžánu a v Sao Paulu, ovšem tentokrát za Haas. V obou případech nahradil Kevina Magnussena, který poprvé nasbíral příliš trestných bodů a podruhé byl nemocný. Bearman podepsal smlouvu na příští sezónu právě s americkým týmem a jeho kolegou bude francouzský pilot Esteban Ocon, který letos jezdí v barvách týmu Alpine.
Andrea Kimi Antonelli (Mercedes)
S oznámením odchodu Lewise Hamiltona z Mercedesu počítal málokdo. Tým musel najít náhradu na příští rok. Spekulovalo se o Carlu Sainzovi, Alexi Albonovi nebo o Micku Schumacherovi, který je v pozici rezervního jezdce. Ředitel týmu Toto Wolff vsadil na osmnáctiletého rodáka z Boloně, Andreu Kimiho Antonelliho. Od roku 2018 je členem mládežnického programu Mercedesu a v roce 2021 se připojil k rozjetému šampionátu italské F4, kterou ten rok vyhrál Oliver Bearman. O rok později vyhrál Antonelli italskou i německou F4, a rok na to se stal šampionem závodů FRECA i Formula Regional Middle East. V letošním roce závodí ve Formuli 2 po boku Ollieho Bearmana v týmu Prema a na kontě má dvě výhry. Má za sebou dva páteční tréninky s Mercedesem: na Velké Ceně Mexika a VC Itálie, kde ovšem v prvních minutách boural s monopostem George Russella, budoucího týmového kolegy. „Je to neskutečný pocit. O tomhle jsem snil od mala a stále mi to nepřijde reálné. Asi si to uvědomím až vyjedu z boxů v prvním volném tréninku příští rok. Chci poděkovat Mercedesu a všem, díky kterým se to uskutečnilo a taky samozřejmě rodině. Byli pro mě důležití a hráli velkou roli na mé cestě. Jsem šťastný a už se nemůžu dočkat,“ řekl Antonelli v rozhovoru pro F1.
Jack Doohan (Alpine)
Tento nadějný Australan měl k motorsportu už od mala velmi blízko. Jeho otec je Mick Doohan, pětinásobný mistr šampionátu MotoGP. Zajímavostí je, že mu jeho první motokáru daroval Michael Schumacher. Ten měl právě s jeho otcem velmi dobrý vztah. Byli to jejich synové, kteří letos bojovali o místenku u Alpine v F1. Mladý Schumacher za něj jezdí vytrvalostní závody WEC (World Endurance Championship), zatímco Doohan podepsal s jejich akademií v roce 2022, kdy jel svoji první celou sezónu v F2. Jeho nejlepší umístění bylo v roce 2023, kdy skončil třetí v poháru jezdců se třemi výhrami. Jack se pravidelně účastnil pátečních tréninků, zatímco Mick měl v roce 2022 sedačku u týmu Haas. Test se uskutečnil na okruhu Paul Ricard, a o pár měsíců později byl Jack Doohan potvrzen jako plnohodnotný jezdec po boku Pierra Gaslyho.
Gabriel Bortoleto (Sauber)
Šampión Formule 3 z minulého roku, letos vede v F2 a jeho mentorem je dvojnásobný mistr světa F1 Fernando Alonso. Zní to zajímavě, že? Někdo by čekal, že se naskytne nějaký háček, ale nikde není k vidění. Bortoleto se v posledních letech dostal do povědomí mnoha týmů a byl to právě vývojový program McLarenu, kterému se upsal. S aktuálním složení papájového týmu to nevypadalo pro Gabriela růžově, ale šéf týmu Andrea Stella řekl, že by mu nebránil v odchodu do Sauberu. Čekají ho ještě dva náročné víkendy v rámci F2, a to Katar a Abu Dhabí. Na záda mu bude dýchat Isack Hadjar, o kterém se mluví, že by mohl mít šanci na místo u týmu VCARB. Bodově dál jsou Zane Maloney, který už žádné body letos nezíská kvůli jeho přestupu do Formule E, a Paul Aron, kterému posledních pár víkendů chybí forma. Může se pyšnit minimálně jedním výkonem, který předvedl letos v hlavním závodě na Monze, protože po startu z posledního místa na roštu závod vyhrál. Stal se prvním jezdcem, kterému se to v historii F2 i F1 podařilo.
Stále není potvrzená druhá sedačka u týmu VCARB, ale spekuluje se o dvou, maximálně o třech jménech. První z nich je Liam Lawson, který dojíždí zbytek sezóny právě ve VCARBu vedle Yukiho Tsunody. Zaskakoval u stejného týmu i minulý rok, a ukázal se jako schopný mladý pilot. Druhý je objev letošní, a to Argentinec Franco Colapinto. Aktuální jezdec Williamsu nahradil Logana Sargeanta, který momentálně testuje v IndyCar. Colapinto ukázal svou rychlost a přinesl i pár bodů týmu, což se jeho předchůdci nedařilo. Háček u Franca je ten, že má za sebou i pár velkých bouraček, a monopost se dalo jen těžko opravit. A ta třetí možnost může být Isack Hadjar, francouzský pilot, který bude bojovat s Gabrielem Bortoletem o letošní titul Formule 2. Silly season je za chvíli kompletní, a nemůžeme se dočkat, co přinesou nové tváře příští rok na závodní dráhu.