Příběh hry sleduje činy šerifa Bigbyho, pomyslného strážce zákona v komunitě pohádkových postav, které bydlí ve čtvrti New Yorku zvané Fabletown. Mimo zlého vlka Bigbyho zde najdeme také Sněhurku, Krásku a Zvíře, Myslivce, Jeníčka a mnoho, mnoho dalších. V podstatě je plná odkazů nejen na klasická pohádková díla, ale i básně (bratři Tweedle Dee a Dum) nebo lidové pověry (Bloody Mary).
Po většinu času hra působí spíše jako interaktivní film, neboť před vámi v reálném čase probíhají konverzace a je na vás, jak je usměrňujete. Jen málo částí vaši postavu nechá volně se pohybovat po lokaci nebo popřípadě bojovat v akčních scénách. Po grafické stránce je Wolf Among Us stylizován do podoby pohyblivých komiksových obrázků a musíme říci, že vypadá velice hezky.
Ačkoliv se pohádkové téma může zdát jako milé a vhodné pro děti, opak je pravdou. Jedná se o velice drsnou hru, což je navíc stupňováno faktem, že pohádkové postavy jsou v podstatě immuní vůči běžným poraněním jako je zásah ze střelné zbraně či zlomená končetina. Násilností je ve zde opravdu hodně, stejně tak hrubé mluvy si užijeme ve velké míře. Ale právě to se do celkové stylizace opravdu hodí – vyniká tím tak pochmurná atmosféra, jež v celém příběhu panuje.
Třetí díl nám přidal několik nových postav, výrazně prodloužil dobu hraní (přes dvě hodiny) a navrch posadil moment, kdy se můžeme rozhodnout dokonce mezi třemi možnostmi, jak příběh směřovat. Dramatický závěr se také velice vyvedl a my opravdu netrpělivě čekáme na čtvrté pokračování s podtitulem „In Sheep’s Clothing“.
Zdroj perexového obrázku: Pcgamer.com