Přímo na webových stránkách ČRo lidé nejvíce zpětně poslouchali obsah stanice Český rozhlas Dvojka a Český rozhlas Radiožurnál. Oproti tomu v aplikacích Spotify a Apple Podcasts se téměř o třetinu všech poslechů postaral Český rozhlas Radiožurnál společně se stanicí Radio Wave.
Na platformách Spotify, Apple Podcasts a YouTube si uživatelé poslechli přes 4,6 mil. pořadů a velký nárůst v poslechovosti zaznamenalo, i díky své nové mobilní aplikac,i také Rádio Junior. Jejím prostřednictvím si lidé během března pustili dvakrát více audio záznamů než v únoru.
„Českému rozhlasu se daří oslovovat široké publikum i mimo tradiční platformy. Dlouhodobě roste zájem o zpětný poslech obsahu na vyžádání tzv. on demand. A minulý měsíc byl zájem posluchačů rekordní. Lidé si pustili téměř tři miliony audií, a to jak na webu rozhlas.cz a audioportálu mujrozhlas.cz, tak v podcastových aplikacích,“ uvedl generální ředitel Českého rozhlasu René Zavoral.
Nejposlouchanějšími pořady na webech ČRo byly Četby na pokračování, Pokračování za chvilku a Host Lucie Výborné. V aplikacích pak měli nejvíce posluchačů Vinohradská 12, také Host Lucie Výborné, Historie českého zločinu, a nebo pořad Buchty.
Velký zájem byl i o rozhlasové pořady, které se v podobě videozáznamu publikují na YouTube. Za rok 2019 měly tyto pořady dohromady 35 milionů zhlédnutí a jenom během minulého měsíce přibyly necelé čtyři miliony.
Během března lákal web ČRo i na řadu speciálních projektů, mezi které patří například Nepovinná četba a Auditorium. Nepovinná četba je sérií předčítání autorských děl i oblíbených knih populárních osobností a autorů. A Auditorium je malá rozhlasová posluchárna, ve které posluchači každý den naleznou jeden klenot z archivu Českého rozhlasu, jenž odkazuje k aktuálnímu tématu.