„Těším se na nové kreativní projekty, ale zůstanu plně oddaný budoucímu úspěchu této skvostné značky, abych ujistil bezproblémový přechod,“ dodal.
O jeho odchodu se spekulovalo již v lednu tohoto roku, krátce po oznámení změny CEO, kterou po Bailem převzal v červenci 2017 italský businessman Marco Gobetti, známý především pro svou práci v Givenchy, Mochino nebo Céline. Ještě před úterním prohlášením se přemýšlelo, zdali Baileyho roli převezme kreativní ředitelka právě společnosti Céline, Phoebe Philo.
Luca Solca, ze společnosti Exane BNP Paribas reagoval na prohlášení společně se svým týmem, který věří, že se jedná o „nutný krok, aby byl Burberry znovu vzrušující. Výzva, aby byly luxusní značky relevantní se posunula k inovaci produktů,“ řekl Solca.
Bailey působí ve společnosti od roku 2001 a stál tak za její proměnou, společně s Angelou Ahrendts pak od roku 2006 tvořili nerozlučné duo společnosti. Od značky známé pro své trenchcoaty se stal celosvětově uznávaný, luxusní, módní dům. „Burberry podstoupil neuvěřitelnou přeměnu od roku 2001 a Christopher byl v té době nápomocný úspěchu společnosti,“ prohlásil CEO Gobetti ve svém vyjádření. „Máme jasnou vizi pro další kapitolu k urychlení růstu úspěchu značky Burberry a jsem nadšený z možností, která je před námi pro naše týmy, naše partnery a naše akcionáře.“ dodal.
Od prohlášení spadly akciové podíly Burberry o zhruba 1,8 % tedy na cirka 18,88 liber.