„Být sociálně odpovědný je jednou z Gucciho základnách hodnot, a budeme pokračovat v úsilí o lepší životní prostředí a život zvířat. Věříme, že pomůžeme a inspirujeme k inovaci a zvýšené pozornosti, a změníme módní průmysl k lepšímu," oznámil čeditel značky Marco Bizzarri při rozhovoru na London College of Fashion. Už předtím ale svoje plány prozradil i v interview pro The Business of Fashion. Značka se tím přidává například ke Stelle McCartney, Giorgio Armani, Ralphu Laurenovi, nebo Tommy Hilfigerovi, kteří už delší dobu nevyrábí produkty z pravé kožešiny. Stella McCartney dokonce nepoužívá ani pravou kůži.
Podle Bizzarriho není výroba z kožešin v dnešní době moderní a ani nutná. Pozitivně to vidí i manažer módní politiky PJ Smith z Humane Society of the United States (HSUS). „Toto rozhodnutí naprosto mění hru v módním průmyslu. Podíváme se zpět na tenhle moment a uvidíme, že tohle byl moment kdy módní svět vyměnil kožešiny za více přátelské materiály," řekl pro HSUS.
Už na jaře 2018 se tak začne prodávat kolekce, kterou světu představil Michele letos na podzim, obsahující pouze falešnou kožešinu. Originální kousky z přehlídky pak zašlou do charitativní aukce.
Guccio Gucci založil značku v roce 1921. Během druhé světové války vytvořil Guccio ikonické logo a zeleno-červený popruh, aby tak lépe kvůli nedostatku kožených tašek prodával bavlněné. V průběhu šedesátých a sedmdesátých let prosperoval Gucci velice dobře, rozširoval své obchody i do zahraničí a právě v těchto letech vzniklo mnoho kousků, které jsou oblíbené dodnes.