Antonov se zdrží v Praze do čtvrtku, kdy vzlétne na cestu do Austrálie. Tamější společnost na výrobu hliníku si objednala turbogenerátor od plzeňské firmy. Za normálních okolností by se zařízení dopravovalo lodí po moři asi 10 týdnů, ale firma na dodávku spěchá. Kvůli nedostatku času bylo rovněž nutné zařízení vyrobit co možná nejrychleji, plzeňská strojírna na něm pracovala 20 týdnů. Na cestě letoun zastaví v Turkmenistánu, Indii a Indonésii, protože dolet plně naloženého letadla je 4500 kilometrů. Do cílové stanice Perthu má přistát v neděli.
Mrija dokáže přepravit náklad stejně těžký, jako je jeho váha samotná – 250 tun. Vzlétne s maximální hmotností 600 tun. Pohání ho šest motorů, může dosáhnout rychlosti 850 kilometrů za hodinu. Posádku tvoří 6 lidí. Letoun je nejdelším a nejtěžším strojem, který kdy byl sestaven. Původně měl sloužit v bývalém Sovětském svazu pro transporty v rámci kosmického programu, pojekt byl ale zrušen, a od té doby se Antonov používá k obchodním účelům.
Loni v lednu mohli nadšenci letoun vidět na letišti v Mošnově, odkud vezl obrněnou techniku do Afriky. Úplně poprvé pak přistál v Praze rok po svém vyrobení – v roce 1989.