čt., 10. březen 2016 22:37

Olomouc je na měsíc součástí metra v Soulu

Soul – Napříč jihokorejskou metropolí projíždí metro se zajímavým interiérem. Od 1. března jezdí na frekventované, sedmapadesát kilometrů dlouhé lince číslo 7 vagony s vyobrazením tuzemských památek, mezi kterými samozřejmě nemohou chybět ani ty olomoucké. Kampaň „Česko doporučená destinace měsíce března – poznejte Moravu“ má na svědomí agentura CzechTourism spolu s největší lokální cestovní kanceláří Hana Tour. Klade si za cíl přilákat více korejských turistů.


Cestující se českými panoramaty mohou kochat nejen v jednotlivých vagonech, ale i na klíčových stanicích, stejně jako se mohou setkat s online bannery, videi na korejském youtube nebo různými akcemi na sociálních sítích.

„V patnáctimiliónové metropoli se v metru každodenně soustředí obrovské množství lidí. Vizuály umístěné na uzlových stanicích a populárních linkách jsou výhodnou příležitostí, jak oslovit cílovou skupinu, v tomto případě formou turistických balíčků a poznávacích zájezdů do ČR – podobně jako u nás takto fungují polepy tramvají,“ osvětluje ředitel zahraničního zastoupení agentury CzechTourism v Koreji Michal Procházka. Momentálně se nabízí devítidenní zájezd, jehož náplní je návštěva Prahy, Olomouce, Kroměříže, Lednice, Valtic, Mikulova a Českého Krumlova.

Díky přímým letům společností ČSA a Korean Air mezi Soulem a Prahou se za loňský rok zdvojnásobil počet korejských turistů v ČR na 257 tisíc. „Korejský trh zraje a je na něm cítit hlad po nových destinacích. Korejci oceňují především romantický ráz našich historických zachovalých měst, hudbu, pivo, loutky, ale i původní kulturu a tradice. Proto si myslíme, že má smysl nyní představit například nejen města zapsaná na seznamu UNESCO, ale také moravský folklor,“ vyjádřila se Monika Palatková, generální ředitelka agentury CzechTourism.

V letních měsících potkáte korejské turisty v Olomouci prakticky denně, tohle město je čím dál oblíbenější destinací. „Je to výsledek dobré spolupráci zastoupení Czech Tourism v Soulu s městem Olomouc, Střední Moravou a sdružením cestovního ruchu, které nabízí cestovním kancelářím, aby nevozily turisty jen do Prahy, ale také do Olomouce a dalších českých a moravských měst,“ říká náměstek primátora Pavel Urbášek a doplňuje, že právě díky kampani město očekává další navýšení počtu výletníků z této exotické země. Statisticky je potvrzeno, že čísla každoročně stoupají a vyrovnávají dokonce počty evropských návštěvníků. Loni k nám zavítal i filmový štáb jihokorejské televize a výsledkem jejich návštěvy byl dokument zobrazující krásy Moravy, ve kterém právě Olomouci patřila největší část.

Zobrazeno 2477 krát
Naposledy upraveno: út., 5. březen 2024 17:43
Pro psaní komentářů se přihlaste