Projekt, který vznikl před dvaatřiceti lety ve Francii kvůli sběrateli reklam Jeanu-Marie Boursicotovi, navštíví i v roce 2012 více než sto měst po celém světě. Mezi ně se již tradičně zařadí také Praha a Brno. Letošní ročník ovšem zaznamená jednu velkou změnu. Z filmových sálů Palace Cinemas (dnes Cinema City) Slovanský dům a Velký Špalíček zamíří na klubovou scénu.
PHD Noc reklamožroutů, jinými slovy blok 320 reklamních spotů z 50 zemí světa, který bude trvat celých 5 a půl hodiny, u nás bude nejprve k vidění 27. 1. 2012 od 20:00 v brněnské Flédě. Odtud se přesune do unikátních prostor pražského klubu Roxy, kde akce proběhne 2. 2. 2012 taktéž od osmé hodiny večerní.
Kromě samotných reklam, jejichž výběru se věnuje výhradně Jean-Marie Boursicot, se můžete těšit i na speciálního hosta Romana Holého, frontmana skupiny Monkey Business.
Vstupenky jsou k zakoupení v předprodejích Ticketpro, Ticketportal a SMS Ticket a před začátkem akce na pokladnách obou klubů. Ceny vstupného se pohybují v rozmezí od 339 Kč do 490 Kč podle místa konání a způsobu nákupu.
Další informace naleznete na webových stránkách mediální agentury PHD, hlavního partnera Noci reklamožroutů, www.mediagroup.cz.
Festivalová ochutnávka francouzské reklamy na minerálku z roku 1976
Zdroje:
http://www.mediaguru.cz/adeater/noc-reklamozroutu-letos-v-hudebnich-klubech/
http://www.ticketpro.cz/jnp/ostatni/kino/777885-phd-noc-reklamozroutu.html
http://www.smsticket.cz/
http://ticketportal.cz/#