pá., 9. březen 2018 12:51

Riccardo Tisci se stane novým kreativním ředitelem Burberry

Britská značka má nového kreativní ředitele Britská značka má nového kreativní ředitele Zdroj: Lars Plougmann
Londýn - Módní dům Burberry jmenoval do postu kreativního ředitele Riccarda Tisceho, který na stejné pozici do roku 2017 pracoval pro značku Givenchy. Tisci odešel z Givenchy po více jak deseti letech spolupráce, značce výrazně zvedl prodej i díky jeho tmavým, někdy až lehce gotickým modelům. V nové roli bude pracovat v Londýně a jeho první kolekce by se měla na přehlídkovém mole objevit již letos v září.

Generální ředitel Burberry Marco Gobetti, pracoval s Tiscem už dříve a k jeho jmenování přidává, že Tisci je jedním z nejlepších návrhářů dnešní doby. „Jeho modely mají eleganci, která obsahuje směs luxusní módy a tzv. streetwear (více uvolněné oblečení), tato kombinace je pro dnešní klienty velice důležitá. Riccardovi kreativní vize posílí ambice, které pro značku Burberry máme, stejně tak jako posílí její pozici na trhu s luxusní módou,“ dodal Gobetti.

Pod vedením bývalého kreativního ředitele Christphera Baileyho se Burberry vypracovala na vrchol módního průmyslu. Pouze v roce 2011 se mu povedlo zvýšit prodej o 27 % oproti roku 2010. Ovšem v posledních pár letech už bylo pro Baileyho čím dál těžší zaujmout širší veřejnost. Právě růst zájmu očekává společnost od Tisceho, který je mimo jiné známý i pro jeho spolupráci s celebritami jako je Kim Kardashian, Rihanna, Beyonce a další.

Mario Ortelli, analytik luxusních produktů věří, že Tisci je skvělou shodou pro Burberry. „Věříme, že management značky se pokusí o podobně strategický plán jako Gucci,“ dodává.

Christopher Bailey oficiálně odstoupí poslední březnový den tohoto roku.

Zobrazeno 1783 krát
Naposledy upraveno: pá., 23. březen 2018 11:25
Pro psaní komentářů se přihlaste