Generální ředitel Burberry Marco Gobetti, pracoval s Tiscem už dříve a k jeho jmenování přidává, že Tisci je jedním z nejlepších návrhářů dnešní doby. „Jeho modely mají eleganci, která obsahuje směs luxusní módy a tzv. streetwear (více uvolněné oblečení), tato kombinace je pro dnešní klienty velice důležitá. Riccardovi kreativní vize posílí ambice, které pro značku Burberry máme, stejně tak jako posílí její pozici na trhu s luxusní módou,“ dodal Gobetti.
Pod vedením bývalého kreativního ředitele Christphera Baileyho se Burberry vypracovala na vrchol módního průmyslu. Pouze v roce 2011 se mu povedlo zvýšit prodej o 27 % oproti roku 2010. Ovšem v posledních pár letech už bylo pro Baileyho čím dál těžší zaujmout širší veřejnost. Právě růst zájmu očekává společnost od Tisceho, který je mimo jiné známý i pro jeho spolupráci s celebritami jako je Kim Kardashian, Rihanna, Beyonce a další.
Mario Ortelli, analytik luxusních produktů věří, že Tisci je skvělou shodou pro Burberry. „Věříme, že management značky se pokusí o podobně strategický plán jako Gucci,“ dodává.
Christopher Bailey oficiálně odstoupí poslední březnový den tohoto roku.