Dívky se v první půli večera představili v andělských šatech, které speciálně pro tento večer navrhly a ušily studentky oboru Design oděvu FMK UTB ve Zlíně. Krásné, odvážné róby vystřídal při volné disciplíně dobrovolný oděv a samozřejmě nechyběla ani promenáda v plavkách. Finále bylo v ďábelském stylu. Soutěžící vyměnily plavky za rudé, „po čertech rafinované“ šaty ze stejné návrhářské dílny.
Porotu nejvíce zaujala dívka číslo 8, Pavlína Kadlecová. Dvacetiletá brunetka pocházející z Podivic u Vyškova studuje sociální a masovou komunikaci na Univerzitě J. A. Komenského. Na druhém místě skončila dívka s číslem 7, jednadvacetiletá Markétka Břízová z Ostravy. A na třetí příčce se s číslem 1 umístila studentka Univerzity Palackého Nikola Vavříčková (20), která pochází z Rosic u Brna. Na galavečeru se také vyhlašovala Miss Online, kterou si zvolila široká veřejnost prostřednictvím hlasování na internetu. S počtem 3251 hlasů se jí rovněž stala Markéta Břízová. Po slavnostním vyhlášení se dívky přesunuly do Music Landu Zlín na oficiální afterparty.
„Za celým projektem je několikaměsíční práce celého realizačního týmu, proto jsem rád, že vše dobře dopadlo. Korunku by si zasloužily všechny, ale vítězkou může být jen jedna,“ zhodnotil celý projekt jeden z manažerů Ondřej Kalvach.
Za patnáctým ročníkem Miss Academia stojí jako každoročně studenti Multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, především hlavní manažeři projektu Ondřej Kalvach a Marek Klos. Dále také manažeři: Žaneta Cvernová – public relations, Vít Nevřela - propagace, Kristýna Čechmanová – sponzoring a David Bio Sounon – produkce.
zdroj: www.missacademia.cz