Množí se ale i stížnosti na to, co už se změnit nemůže, největší nespokojenost se týká samotné nádražní budovy. „Osobně jsem od nové budovy čekala místo klidného čekání v teple a s lepším zázemím než je automat. Všechno je to ze skla a otvírání dveří na citlivý senzor pohybu, takže absolutně nevytopitelné. Navíc největší počet laviček, z toho mála co tam je, je přímo pod hrotem pyramidy, do kterého už druhý den po otevření zatékalo,“ komentuje nepraktičnost budovy studentka Kateřina Olbrichová.
Zachování staré výpravčí budovy, která stojí bezprizorně uprostřed kolejí, zase způsobuje problémy s přestupy ve směru na Letohrad a opačně. „ Podchodem je všechno daleko, protože se zachovalo původní rozestavění nádraží, extrémně se to projevuje, když potřebuju přestoupit z Letohradu na cokoliv jiného. Je to trochu nedomyšlené, ale jinak to asi udělat nešlo,“ říká Marek Šubrt, který přes nádraží jezdí pravidelně do školy. „Kdyby opravili starou budovu, která je podle mě hezká, jen neudržovaná, a k tomu přidali ten podchod, tak by udělali líp,“ dodává Šubrt.
Nádraží bylo otevřeno na zkušební provoz v pondělí 17. listopadu. Do té doby všechny vlaky včetně rychlíků zastavovaly ve stanici Ústí nad Orlicí – město a doprava směrem na Letohrad byla zajišťována náhradní autobusovou dopravou. Modernizace nádraží bude stát zhruba 1,5 miliardy korun a měla by být ukončena v březnu příštího roku.