„Jsme nadšení z nového Vogue Hong Kong. Toto město je centrem vkusu a luxusu v srdci velké Číny,“ dodal pro WWD Jonathan Newhouse, předseda a chief executive Condé Nast International. Magazín bude publikovaný v tištěné i online formě, dostupný bude i na sociálních sítích. V tradiční čínštině vyjde tištěná verze magazínu, mezitím co online verze bude jak v čínštině, tak i v angličtině.
„Příchod Vogue byl dlouho připravovaný a jsme nadšení, že konečně přijde i do našeho regionu,“ řekla pro Business of Fashion Desiree Au, vydavatelka Time Out Hong Kong. Jen za poslední tři roky spustil Condé Nast International hned několik časopisů, Vogue Arabia v roce 2016, Vogue Poland a Vogue Czechoslovakia v letošním roce. Vogue Hong Kong se v novinových stáncích objeví již na jaře příštího roku.
Podle Markus Grindela, vedoucího managementu pro Condé Nast International, je důležité, aby se jednotlivé magazíny soustředili na lokální trh. „Když se podíváte na jakýkoliv Vogue, uvidíte, že je z deseti procent mezinárodní a z 90 % lokální. Naše magazíny vedeme k tomu, aby byli lokální a odpovídali danému trhu,“ dodává pro BoF Grindel.