ne., 11. listopad 2018 00:56

Jedinečný projekt Canapé sklidil úspěch

Canapé by Soffa Canapé by Soffa Zdroj: Aneta Macolová
Český designový a lifestylový magazín Soffa ve spolupráci s Czech Republic Sotheby’s Int. Realty uvedl v rámci letošního jubilejního dvacátého ročníku Desinbloku výjimečný projekt Canapé. V unikátních prostorách Obecního dvora v centru Prahy, kam se jindy nedostanete, mohli návštěvníci po dobu 2 týdnů zažít design, vychutnat si umění, kávu, zacvičit si jógu a diskutovat o umění a kultuře.

Akce navazovala na loňský rok

Canapé by Soffa  trvalo od 25. října do 8. listopadu a nabídnul návštěvníkům nejen velkou dávku umění a designu, ale i bohatý kulturní program. Čtrnáctidenní kulturní pop-up navazoval  na úspěšnou instalaci, kterou magazín Soffa představil na loňském Designbloku. Hlavní myšlenkou tohoto projektu bylo propojit módní a designové značky v reálném interieru.

 

“Chceme návštěvníkovi umožnit, aby viděl produkty těch nejlepších značek a designérů zkombinované dohromady, uměl si tak představit jejich roli v interiéru a mohl si je osahat. Z loňské zkušenosti víme, že to funguje skvěle. Lidé mají o design a umění zájem, jenom se ho někdy zbytečně bojí, a takhle ho zažijí na vlastní kůži a všemi smysly. Pomůžeme jejich představivosti,” uvedla šéfredaktorka a zakladatelka Soffa  Adéla Lipár Kudrnová.

 

Zajímavý program

V nově postavené budově od architekta Bofilla vznikl dvoupatrový ukázkový apartmán s terasou, zařízený předními designovými značkami. V přízemí historické budovy bývalé školy se na dva týdny usídlila Hauch Gallery, která obohatila program festivalu dvěma samotnými výstavami The Flowers a Mr. Pokerman. Czech Republic Sotheby’s Int. Realty připravilo v areálu vlastní výstavu. Jednalo se o průřez toho nejlepšího z československé architektury za posledních sto let.

 

V dalších částech a patrech bylo například knihkupectví Book Therapy a další prodejní stánky menších značek. Canappé nabídlo také bohatý doprovodný program. V prostorách bistra se konaly snídaně s předními českými designéry, diskuze s osobnostmi a workshopy. Za zmínku stojí například diskuze s módní návrhářkou Zuzanou Kubíčkovou, jejíž dokonalé modely si mohli návštěvníci prohlédnou ve VIP Apartmá. Dále například výstava komiksových plakátů  Jaroslava Foglara Rychlé šípy. Posledním bodem programu byla velice obohacující přednáška a diskuze o módním PR a marketingu s Pavlínou Louženskou, zakladatelkou skupiny #HolkyzMarketingu a jejími hosty.

 

Dvouměsíčník Soffa

Soffa je lifestylový dvouměsíčník, který hledá krásné věci v běžném životě, nabízí inspiraci a vytváří prostor pro objevování toho nejlepšího ze světa současného designu a umění. Každé číslo magazínu je tematicky zaměřené a přináší originální obsah založený na autorských textech a kvalitních fotografiích. Vychází ve dvou jazycích, a to v angličtině a češtině.

Zobrazeno 1244 krát
Naposledy upraveno: st., 14. listopad 2018 22:26
Pro psaní komentářů se přihlaste