Ivan Trojan je úspěšný a velmi oblíbený herec. Kde je on, tam to žije. Nejspíš právě proto si ho jeho bratr Ondřej vybral jako herce, když dostal nabídku na natočení nového televizního spotu pro České dráhy.
V krátkém třicetisekundovém videu se Ivan „zabydluje“ na sedadle, kde si dokonce vytáhne i fotografii své ženy. Herec představuje businessmana, který cestuje na jednání. Už během cesty, se mu ale podaří uzavřít „obchod roku“. Kampaň má poukázat na to, že i ve vlaku se díky nadstandartnímu komfortu dá i obchodovat.
Minulý rok byl tváří ČD Ondřej Vetchý, který cestoval „Nočním vlakem na Slovensko.“ Ve spotu je znázorněno, jak Vetchý se svou rodinou přespávají v autě, ale policista jim přikazuje odjet. Vetchý nerozumí slovenštině, a tak je zmatený. Později se probouzí ve vlaku, kde mu stevardka nabízí snídani a Vetchý jí spokojeně slovensky odpovídá.
Celou kampaň připravila agentura Havas, což je francouzská tisková kancelář, která byla v roce 1846 založena jako první zpravodajská agentura na světě.