„Opustil jsem velké klienty, velké osobní klienty, ztratil jsem tak spoustu peněz a činil jsem tak dvanáct měsíců, odmítal jsem jednu příležitost za druhou a odmítal jsem módní přehlídky, protože jsem s nimi (s LVMH) opravdu chtěl pracovat,“ řekl Mourabit internetovému portálu Business of Fashion v reakci na žalobu.
Nicolas Cordier, bývalý kreativní ředitel, opustil Make Up For Ever v prosinci minulého roku, jen pár měsíců po údajném odvolání smlouvy. Jeho nástupcem se nakonec stala Rachel Marouani. LVMH odmítl, jakkoliv situaci komentovat.
Make Up For Ever je jednou z nejmenších kosmetických značek, které LVMH vlastní. Její prodej se ročně pohybuje okolo sta milionů eur. „Zdá se jako by Make Up For Ever pro LVMH nebyla zrovna centrem dění,“ dodala Zuzanna Puszová z Berenberg Bank.
Značku Make Up For Ever založil v roce 1984 Dany Sanz. LVMH ji od Sanze odkoupila v roce 1999, od té doby je třetí největší jednotkou v kategorii make-up hned po značkách Christian Dior a Fenty. Jen v minulém roce se její prodej zvýšil o čtrnáct procent.