Společnost Kerring, jejíž ředitel je Francois-Henri Pinault (manžel Salmy Hayek), byla mezi prvními, kdo se rozhodl na opravy přispět a rozhodla se věnovat příspěvek na opravy v hodnotě 100 milionů eur, což je v přepočtu asi 2,6 miliardy korun. ,,Všichni si přejeme dát zpátky život tomuto klenotu”, uvedl Pinault podle serveru Variety.com. Kerring vlastní značky jako je Gucci, Saint Laurent, Alexander McQueen a Balenciaga. Není ale jediná, kdo se rozhodl pomoci.
Zanedlouho zareagovala druhá z předních společností, která patří jedné z nejbohatších rodin ve Francii, LVMH. Ředitel Bernard Arnault, který podle žebříčku magazínu Forbes patří mezi pět nejbohatších lidí na světě, oznámil, že na opravy přispějí ještě víc, tedy 200 milionů eur, tedy asi pět miliard korun. Arnault požár označil za národní tragédii a vyzval celý módní svět k tomu, aby se k pomoci připojil.
,,Rodina Arnaultů a společnost LVMH by chtěli prokázat solidaritu při této národní tragédii a připojuj se k pomoci na přestavění této neobyčejné katedrály, která je symbolem Francie,” vyjádřila se společnost. LVMH vlastní značky Louis Vuitton, Dior, Fendi, Celine, Loewe a Marc Jacobs. Spadají ale pod ni ale také například značky drahých alkoholických nápojů jako Dom Perignon a Henessy, šperkařské firmy Bvlgari a Hublot či řetězec parfumerií Sephora.
Zajímavostí je, že tito dva módní giganti jsou odvěcí rivalové. V takto těžké chvíli pro Francii se ale společně dokázaly spojit a pomoci dobré věci. Tak obrovské dary jsou ale jen začátek. Na opravu gotického skvostu bude potřeba mnohem víc peněz. Starosta Paříže Anne Hidalgo i prezident Francie Emmanuel Macron chtějí pro nový Notre Dame udělat maximum.