„Veletrh Czech Republic Business Expo 2017 svým unikátním konceptem snoubí výhody prezentace na veletržním stánku, setkání s odborníky na problematiku exportu, cestovního ruchu a vědy a výzkumu během konferenčních bloků a setkání s obchodními partnery,“ uvedla ředitelka veletrhu Ivana Tilkeridu.
Mezi vystavovateli se představí více než stovka tuzemských a zahraničních společností. Budou se zde také aktivně prezentovat obchodní komory a zahraniční zastupitelské úřady.
Jednou z hlavních součástí veletrhu budou také tematické jednodenní konference věnované otázkám exportu a mezinárodního obchodu, cestovního ruchu a problematice vědy a výzkumu. Každý den proběhnou i prezentace obchodních a investičních příležitostí jednotlivých zemí, které na veletrhu vykreslí zástupci zahraničních ambasád během business dnů Asie, Evropy a Ameriky a také předjednaná B2B setkání. „Velice mne těší zájem zahraničních velvyslanců o tuto akci, zatím slyšíme jen samé pozitivní ohlasy a jsem rád, že se tato akce uskuteční právě v Olomouci,“ uvedl zakladatel značky Czech Republic Product a iniciátor veletrhu Radek Kubíček.
Dobré zázemí, strategická poloha i neopakovatelná atmosféra
„Přestože Olomouc není primárně vnímána jako veletržní město, stává se zejména v poslední době vyhledávaným centrem mezinárodních konferencí, za což vděčí velmi dobrému zázemí pro kongresovou činnost, strategické poloze a také své neopakovatelné atmosféře historického a univerzitního města," řekl primátor Antonín Staněk. „Olomouc je ideálním místem pro společnosti působící v oblasti služeb, ale dokáže nabídnout i atraktivní příležitosti pro investory z výrobní oblasti a vhodné podmínky pro firmy z oborů výzkumu, které jsou zde reprezentovány vědecko-výzkumnými centry,“ vyzdvihl Staněk.
Veletrh Czech Republic Business Expo 2017 probíhá v rámci projektu Czech Republic Product. Hlavní cíl veletrhu je propagace českých firem, podpora ekonomické diplomacie, podpora bilaterální obchodní spolupráce, business Networking a představení národních specialit účastnických zemí.
„Spolupracujeme s desítkami obchodních komor a dalších networkingových organizací ve více než 40 zemích světa. Díky spolupráci se zahraničními zastupitelskými úřady se tato spolupráce prohlubuje a rozšiřuje o další organizace i destinace. Letos jsme pro značku Czech Republic Product získali ochrannou známku, díky čemuž je tak naše logo garancí českého původu výrobků a poskytovaných služeb,“ řekl ředitel společnosti 2K Consulting a zakladatel značky Radek Kubíček.
Vstupenky budou k dostání na místě. Za jednodenní vstupné zaplatí účastníci 150 korun. Vstupné na všechny výstavní dny, tedy třídenní, bude za 400 korun. Pořadatelé budou poskytovat slevy studentům a seniorům.