Výstava představuje první grafický soubor Piranesiho, který zahrnuje grafiky římských staveb a antických ruin. Tato sbírka vznikla pod vedením jeho mistra Giuseppe Vasiho, který Piranesiho naučil technice leptu.
Mezi vystavovanými díly je hned několik vedut (pohledů na město, pozn. aut.), nejčastěji zobrazujících Řím. Tyto grafiky jsou dokladem autorovy zručnosti a vynikají skvělou hrou světel a stínů. Právě veduty Říma zajistily Piranesimu finanční jistotu, jelikož si je návštěvníci města s oblibou kupovali na památku.
Na výstavě je možné zhlédnou i nejznámější a zárověň nejdiskutovanější soubor leptů Carceri. Ty vyobrazují scénu imaginárních labyrintů se schody, padacími mosty a masivními pilířemi. Už od dob romantismu se setkaly s několika různými interpretacemi. Staly se i významnou inspirací pro spisovatele, například Victora Huga.
Součástí expozice jsou také dva grafické listy z pozdního alba, věnovaného stavbám města Paesta. Na jednom z nich je známý otisk škorpióna, který se do lisu dostal v průběhu tisku. Piranesi působil také jako architekt, výstava proto zahrnuje i dvě jeho plastiky.