Senioři se přihlásili se širokou škálou přání od drobností, jako je mast proti bolesti, květiny či růženec, přes dražší dárky jako křeslo nebo televizi, až po finančně náročné vybavení pro pacienty s omezenou hybností. Mezi zážitky se nejčastěji objevuje setkání se slavnými osobnostmi nebo hudební vystoupení. Jejich přání každoročně kromě posluchačů Českého rozhlasu plní i slavné osobnosti. Mezi letošními dárci se objevili například Leoš Mareš a Zdeněk Svěrák.
Projekt funguje už od roku 2016, kdy jej iniciovala novinářka Olga Štregbarová. Prvotní Facebooková skupina výrazně překonala očekávání a další rok se dostala pozornosti a záštity Českého rozhlasu. Úspěch byl opět obrovský. Počet rozdělených dárků stoupl ze 600 na 13 084, navíc se zprostředkovalo 1 037 zážitků a ve sbírce na Slevomatu se vybralo přes 2,5 milionu korun.
V letošním roce už dárci pomohli splnit více než devět tisíc přání. Stále je však dost dárků, které čekají na splnění. Zapojit se můžete přímo na webových stránkách Ježíškových vnoučat nebo přispět prostřednictvím Slevomatu.