st., 5. únor 2020 02:37

WARCRAFT 3: REFORGED JE NEJHŮŘE HODNOCENÁ HRA NA METACRITICU. BLIZZARD SLIBUJE OPRAVY

V hráčské komunitě hra čelí posměškům tohoto typu V hráčské komunitě hra čelí posměškům tohoto typu Zdroj: fossbytes.com
Dlouho očekávaný remaster téměř dvacet let staré herní klasiky čelí již od vydání obrovským vlnám negativních reakcí. Hráče rozčílily zejména nesplněné sliby, zbytečné bugy a protiuživatelský přístup firmy. Blizzard sice slíbuje brzké změny, ale většina věcí zůstane netknuta.

Většina fanoušků původního Warcraftu 3 s nadšením očekávala příchod jeho remasterované verze. Nyní si ovšem přejí, aby remaster radši nikdy nevyšel. Hra je osekaná, plná bugů a k tomu Blizzard licenčně omezil modování hry. Zkrátka hra neodpovídá tomu, co její tvůrci slibovali. Kvůli tomu hra od prvního dne v prodeji čelí vlně negativních recenzí a požadavků na vrácení peněz. A negativních ohlasů není málo. Reforged je momentálně nejhůře hodnocenou hrou na Metacriticu.

Blizzard v reakci vydal delší příspěvek na oficiálních fórech. Vývojářům je líto, jakou odezvu hra má, proto slibují na konec týdne nový patch, kde upraví barvy a stínování v režimu Classic. Dále by měl opravit další problémy jako animace v portrétech, uživatelské rozhraní či chyby v audiu. Počítá se s návratem online funkcí, jako jsou klany či výsledkové tabule. Dále chtějí přidat nový systém MMR (Matchmaking Rating), to ale až v dalším patchi, jehož datum vydání ještě není znám. Jinak vypadající cutscény odůvodnil snahou přiblížit je k původní hře. Rozdíly mezi tím co firma prezentovala na Blizzconu a realitou jsou někdy až zarážející.

„Nechtěli jsme, aby se in-game filmečky příliš lišily od původní hry. Chceme zachovat ducha hry a umožnit hráčům prožít znovu tyto nezapomenutelné okamžiky tak jako kdysi,“ uvedl v prohlášení.

Kritizovanou špatnou optimalizaci či licenční podmínky, podle nichž je veškerý hráči vytvořený obsah majetkem Blizzardu firma v prohlášení nezmínila. Tvůrci jen děkují za zpětnou vazbu a ujišťují hráče, že se budou vývoji hry i nadále věnovat.

Blizzard má poslední měsíce zkrátka krizi. Tu neoficiálně odstartoval odchod jednoho ze spoluzakladatelů firmy Michalea Morhaima, kterého následovala další řada vývojářů. Každopádně díky svým posledním výtvorům ztrácí svou dobrou pověst a pomalu se řadí mezi EA, Ubisoft a podobná herní studia, která jsou známá falešnou reklamou, politikou okolo mikrotransakcí a protiuživatelským jednán

 

Zobrazeno 1104 krát
Naposledy upraveno: čt., 6. únor 2020 11:13

Související články

Pro psaní komentářů se přihlaste