Sabina Eisenreichová

Sabina Eisenreichová

New York – Francouzský koncern LVMH čelí žalobě ve výši deseti milionů dolarů. Žalobu podal známý make-up artista Sammy Mourabit, kterému měl koncern nabídnout pozici kreativního ředitele pro značku Make Up For Ever, ve níž by vydělával milion dolarů ročně. LVMH ale podle Mourabita nabídku stáhla jen pár měsíců před začátkem platnosti smlouvy, kterou sepsali již v srpnu roku 2017.
Po předchozích spekulacích je potvrzené, že Kris Van Assche opouští po jedenácti letech módní dům Christiana Diora. Jeho nástupcem bude podle nejnovějších informací bývalý kreativní ředitel pánské sekce u Louise Vuittona Kim Jones.
Londýn - Módní dům Burberry jmenoval do postu kreativního ředitele Riccarda Tisceho, který na stejné pozici do roku 2017 pracoval pro značku Givenchy. Tisci odešel z Givenchy po více jak deseti letech spolupráce, značce výrazně zvedl prodej i díky jeho tmavým, někdy až lehce gotickým modelům. V nové roli bude pracovat v Londýně a jeho první kolekce by se měla na přehlídkovém mole objevit již letos v září.
Milán – Italské noviny La Stampa informovaly v sobotu, že policIe strávila tři dny prohledáváním kanceláří italského módního domu Gucci, který čelí podezření z úniku na daních. Značka údajně ukládala peníze vydělané v Itálii do Švýcarska. Tímto způsobem mohla ušetřit víc jak miliardu eur na daních.
út., 31. říjen 2017 21:47

Christopher Bailey odchází z Burberry

Londýn – Po téměř sedmnácti letech oznámil Chief creative officer (CCO) a bývalý generální ředitel (CEO) módní značky Burberry, že 31.března 2018 podá rezignaci na svůj post a finálně odejde v prosinci téhož roku. „Bylo to skvělé privilegium mého pracovního života být v Burberry, pracovat po boku a učit se od tak výjimečné skupiny lidí posledních sedmnáct let.“ řekl v oficiálním prohlášení.
po., 23. říjen 2017 15:56

Gucci pomáhá změnit módní průmysl

Londýn - Gucci se pod vedením kreativního ředitele Alessandra Michela mění do nové dynamické značky. Michele během posledních dvou let zvedl upadající prestiž módního domu a dokázal celému světu, že kreativitě se meze nekladou. Tento týden značka přišla s prohlášením, které dost možná změní módní průmysl, jak ho známe. Rozhodla se totiž nepoužívat pravou kožešinu ve svých budoucích kolekcích.
Strana 2 z 2