Slavnostní zahájení obchodování akcií této světoznámé firmy bylo uskutečněno před budovou newyorské burzy NYSE na Wall street, kde byla také první emise akcií vydána. Ta sice čítá pouze 10 % z celkového množství, i tak si od jejich prodeje společnost slibovala příjem přibližně 893 miliónů dolarů (21,3 mld. Kč), při ceně 52 dolarů za akcii. Již první den obchodování na burze byl úspěšný, cena akcií vystoupala o 15 % na 60 dolarů za akcii, hodnota celé firmy tak vzrostla na více než 10 miliard amerických dolarů.
Zbylých 90 % akcií mají v držení původní majitelé společnosti – syn zakladatele Enza Ferrariho, Piero, jenž drží 10 % a zbylých 80 % koncern Fiat Chrysler Automobiles, který získal svůj první podíl ve Ferrari roku 1969. Celý koncern od vstupu na burzu očekává především finanční injekci pro rozvoj svých ostatních značek. Jedná se hlavně o skomírající Alfu Romeo a Maserati, jehož nové modely Ghibli a Quattroporte neplní prodejní očekávání.
Samotné Ferrari s odbytem svých vozů problémy nemá, za loňských 7255 prodaných aut utržilo přes dvě miliardy eur. Továrna dokonce musela začít svou produkci účelně omezovat z důvodu zachování exkluzivity vozidel a značky. Velká poptávka po nových i ojetých rudých sporťácích tak představuje výbornou investici do budoucna. Například klasická ikona 90. let, Testarossa, za poslední 3 roky zvýšila svou hodnotu minimálně o 50 procent. Kupé 250 GTO z roku 1962 je dokonce nejdražším vozidlem na světě – roku 2012 ho koupil Američan Craig McCaw za astronomických 38 milionů dolarů.