Janeček uvedl, že projekt bude pomáhat s rozvojem start-upům z technologického odvětví. To by mělo zanést Prahu na mapu vyhlášených technologických destinací. GISTin Up se ale nechce soustředit pouze na domácí inovátorské projekty. Hned od svého počátku deklaruje, že chce rozvíjet technologické společnosti napříč střední a východní Evropou, kde už našel dva stávající partnery. Toto číslo může podle odhadů do konce roku narůst až na 40 účastníků projektu, kteří budou mít přístup k informacím a radám svých amerických kolegů.
Klíčové je pro celý Janečkův záměr partnerství s US Market Access (USMAC), které bude GISTinovou prodlouženou rukou na západním pobřeží Spojených států. Díky USMAC se vybraným společnostem naskytne příležitost prosadit se v globálním měřítku. Pro zajištění ideálních podmínek začínajícího byznysu budou na společnosti zahrnuté v projektu dohlížet mentoři ze společnosti USMAC, která plánuje otevření pobočky v Praze spolu s GISTin Up. „Do GISTinu jsem šel, protože si uvědomuju, jak extrémně neefektivně funguje velká část firem, které by přitom díky několika vhodným radám mohly svůj potenciál využívat mnohem lépe,“ uvedl Janáček na představování projektu GISTin Up.
Každý z perspektivních start-upů obdrží počáteční investici dosahující až čtyř milionů korun výměnou za roční nebo dvouletý 50-procentní podíl ve společnosti. Janáček tuto vizi prezentuje jako spouštěč rozvoje, který by měl dopomoci k profilaci Prahy jako technologického centra střední Evropy a pomoci firmám v dynamicky se rozvíjejícím průmyslu.