Informaci zveřejnila společnost Air France - KLM, člen aliance Sky Team, ve zprávě o svém listopadovém hospodaření. Podle finančního ředitele Pierre-Francoise Riolacciho byly rušeny převážně lety japonských a amerických zákazníků. Zároveň také uvedl, že množství pasažérů se začalo vracet do normálu již koncem listopadu.
I přes tyto neočekávané události však aerolinka vykázala nárůst listopadových cestujících o 1,8 % oproti loňskému roku. Ve třetím kvartálu dokázala vůči loňskému roku zvýšit provozní zisk dokonce čtyřnásobně, na necelých 900 milionů eur. Mohly za to především nízké ceny pohonných hmot a stále vzrůstající poptávka po letecké přepravě.
Během listopadu se ke snížení poptávky letů v důsledku teroristických útoků v Paříži vyjádřily i další aerolinky. O rušení letenek informoval skandinávský dopravce SAS nebo irská nízkonákladová aerolinka Ryanair. Ta krátce po útocích dočasně snížila příplatky u letenek, aby do svých letadel přilákala více pasažérů a částečně pokryla případné ztráty.
Ačkoliv ztráty pro aerolinky nejspíše nebudou fatální, jisté změny po útocích nastaly. Andrew Swaffield, ředitel letecké společnosti Monarch, která v současnosti nemůže z bezpečnostních důvodů provozovat svou linku do Sharm-el-Sheikhu, uvedl, že cestující nakupují letenky co nejblíže datu odletu. Snaží se tak sledovat bezpečnostní situaci v destinaci, a v případě nenadálých událostí pak své rozhodnutí o odletu změnit. I to je však podle Swaffielda jen dočasnou záležitostí a chování cestujících se brzy vrátí do normálu.