Tento rok byl festival rozdělen do 4 možných pěších tras, a to konkrétně – v Karlíně, Holešovicích a na Starém městě, z nichž každá z nich mohla nabídnout návštěvníkům díla od českých i zahraničních umělců, kteří se na tuto událost dlouho připravovali. Součástí festivalu bylo patnáct instalací ve veřejném prostoru a šest instalací v rozšířené realitě.
Celá trasa i se zastávkami a popisem každé instalace byla tentokrát znázorněna v doprovodné aplikaci festivalu, která nabídla řadu organizačních vylepšení, a hlavně obohatila zážitek z festivalu novými funkcemi. Aplikaci bylo možné na daných místech spojit s instalacemi pomocí nascanování Signal AR značek, které se nacházely na panelech umístěných organizátory akce. Díky tomu mohli návštěvníci například "rozpohybovat" obrazy a otestovat instalace v rozšířené realitě.
Většinová část festivalu byla jako každoročně volně přístupná veřejnosti bez nutnosti zakoupení vstupenek. Výjimkou byly instalace, které se nacházely ve vnitřních prostorách, jako například v Průmyslovém paláci na Výstavišti v Holešovicích. Zde se například konal desetiminutový audiovizuální snímek s názvem Superar, který vznikl v barcelonském studiu Onionlab, které se zaměřuje mimo jiné na laserové instalace, VR a design. Hlavním tématem tohoto projektu bylo zapojení veřejnosti do otázky přírodních katastrof, se kterými se na naší planetě potýkáme. „Čas na změnu totiž nastal právě teď“ - uvádějí autoři v popisu samotné události. Součástí snímku byla tematická hudba, která dokázala návštěvníkům znázornit vážnost problému a bodová světla, která dodávala dílu další rozměr. Celý snímek bylo možné sledovat pouze s 3D brýlemi, které prohlubovaly intenzitu efektů.
Vedle toho se na Výstavišti promítalo ještě dílo Impakt od českého umělce Lukáše Dřevjaného, které sklidilo velký úspěch. Dále bylo možné v Planetáriu Výstaviště sledovat skrze virtuální realitu rozšířené fotografie plánů vývoje celého areálu v horizontu příštích pěti let.
Další významnou zajímavostí bylo promítání světel na kostel sv. Cyrila a Metoděje na Karlínském náměstí s názvem The Wind od německého umělce Weltraumgrafika, či instalace na Staroměstském náměstí v podobě dvou obrovských kostek, na kterých se promítaly konkrétní katastrofické environmentální události, které se staly v posledních dekádách. Celý festival byl na zastávkách vždy popsán na panelech v češtině i angličtině, což přilákalo spoustu cizinců.
Další informace ohledně festivalu najdete zde.