Jedinečný zážitek doprovázelo komorní kvarteto, které hrálo na typické nástroje jako například dvoustrunné čínské housle zvané Er Hu. Působivé kostýmy a pohyby herců oživily již tak magický děj. Hlavní role ztvárnili Wej Čchun-žung, herečka oceněná Svazem žen Čínské lidové republiky, a Šao Čeng, herec první třídy. Hru režíroval Cchao Wen-Čen. Diváci se po inscenaci mohli s těmito herci v kostýmech vyfotit. To akorát umocnilo dojmy z performace. Akci podporoval například Konfuciův institut nebo Univerzita Palackého. Celý soubor se přesunul o den později do Prahy.
Tématem hry byla nešťastná láska mladé krásky Tu Li-niang, která se ve svém snu setkala před Pivoňkovým pavilonem s mladíkem Liou Meng-mej. Okamžitě se do něj zamilovala a kvůli nešťastné lásce zemřela. Díky náhodě se dívka opět setkala s milovaným, a nakonec jí pomocí květů lidé oživili, aby oba zamilovaní mohli být spolu.
Představení kchun-čchu je tradiční žánr čínského divadla, který vnikl ve 14. století. Ovlivnil mnoho pozdějších žánrů. Jeho nejznámějším představitelem je Tchang Sien-cu, který právě napsal Pivoňkový pavilon.
Nothern Kunqu Opera Theatre, které bylo založeno v roce 1957, je jedinou Kunqu operní a uměleckou organizací národního významu na sever od řeky Jang-c´-ťiang.